Sonja & Miss Etam

Een topic om alle berichten in te zetten over Sonja, die in de media verschijnen, zowel positief als negatief.

Moderators: Iet, anna_c_l

Gesloten
Sid

Sonja & Miss Etam

Bericht door Sid » wo mar 05, 2008 1:11 pm

Sonja Bakker brengt boek uit samen met modeketen

(Novum) - Sonja Bakker komt binnenkort met een bijzonder nieuw boek. De gewichtsconsulente brengt samen met modeketen Miss Etam 'Lekker in je vel met Sonja' uit. Daarin komt niet alleen de dieetmethode van Sonja Bakker aan bod, maar staat onder meer ook de nieuwste voorjaarsmode en kledingtips.

De vijf dieetboeken die Sonja tot nu heeft uitgebracht waren allemaal bestsellers. Haar boek 'Bereik je ideale gewicht' was het best verkochte boek in 2006. In 2007 stond haar 'Bereik én behoud je ideale gewicht' op de tweede plaats in de lijst best verkochte boeken, na het boek 'Harry Potter en de relieken van de dood'.

Het boek 'Lekker in je vel met Sonja' is vanaf 15 maart verkrijgbaar in de filialen van Miss Etam.

Sid

flowerfairy

Re: Sonja & Miss Etam

Bericht door flowerfairy » wo mar 05, 2008 1:23 pm

Leuk, maar ik geloof dat ik voorlopig wel even genoeg boeken heb van Sonja. 000016

Sid

Re: Sonja & Miss Etam

Bericht door Sid » wo mar 05, 2008 1:25 pm

Ik sla zelf deze ronde ook over 000006

Karin66

Re: Sonja & Miss Etam

Bericht door Karin66 » wo mar 05, 2008 1:33 pm

ik heb er zelf ook wel genoeg nu, maar ben toch weer benieuwd of er weer nieuwe recepten in staan 000011 000016

Gebruikersavatar
knabbeltje
Berichten: 4303
Lid geworden op: za sep 23, 2006 4:42 pm
Contacteer:

Re: Sonja & Miss Etam

Bericht door knabbeltje » wo mar 05, 2008 1:47 pm

Kom nooit bij Miss Etam.
Staan er weekmenu's in???? 000006
groetjes,
Knabbel

Afbeelding

FlowerPower

Re: Sonja & Miss Etam

Bericht door FlowerPower » di mar 11, 2008 9:28 pm

Ik werk bij miss etam haha en ik zag het in staan.. er komt ook een nieuwe collectie over sonja bakker. maar als het nou kleren zijn of wat anders, dat weet ik niet haha 000009 dat zie ik eind deze week weer. als ik moet werken 000019

Gebruikersavatar
anna_c_l
Site Admin
Berichten: 1449
Lid geworden op: ma jun 19, 2006 7:40 pm
Contacteer:

Re: Sonja & Miss Etam

Bericht door anna_c_l » di mar 11, 2008 10:08 pm

je houdt ons toch wel op de hoogte? Fijn om een forumlid te hebben die zo dicht bij het vuur zit. 000017
Afbeelding
Groetjes,
Anna

Gebruikersavatar
knabbeltje
Berichten: 4303
Lid geworden op: za sep 23, 2006 4:42 pm
Contacteer:

Re: Sonja & Miss Etam

Bericht door knabbeltje » wo mar 12, 2008 6:49 am

Ja, en de kleren die ze voorschrijft moet je wassen in de robijn 000006 000006 000006 000006 000006

(ben het doppie altijd in de supermarkt al kwijt en als mijn eten mislukt eten we standaard tosti - kennen jullie deze reklame al???) Nou wij friet! 000006 000006 000006 000006 000006 000006 Maar het mislukt niet zo vaak 000001
groetjes,
Knabbel

Afbeelding

anfrekriden

Re: Sonja & Miss Etam

Bericht door anfrekriden » wo mar 12, 2008 8:19 am

Hihi als ik zo ga denken dan mislukt het eten vaak hoor 000019, ik ben die bolletjes nooit kwijt, en voordeel is dat het zeepbakje niet zo vies wordt

Sid

Re: Sonja & Miss Etam

Bericht door Sid » wo mar 12, 2008 9:43 am

In het Algemeen Dagblad stond een artikel over Sonja en Miss Etam.


Door CHRISTA VAN DER HOFF

ZOETERMEER - ‘Ik ga niet naar Mart Visser, ik koop liever véél, dan heel chic.’ Dinsdagmiddag.Sonja Bakker (33) is met echtgenoot en zakelijk partner Koen op weg naar het hoofdkantoor van damesmodeketen Miss Etam, in Zoetermeer.

Sonja Bakker (33) prijst kleding aan voor op het werk, voor de vrije tijd en voor in de keuken.
Haar nieuwe, speciaal voor en mét Miss Etam geschreven boek Lekker in je vel met Sonja, wordt deze middag aan alle storemanagers gepresenteerd. Er staan lenterecepten, kledingtips en metamorfoses in. Vanaf zaterdag is het in alle 130 filialen verkrijgbaar, inclusief een heel scala aan kledingstukken getooid met het label ‘Sonja’s keuze’.

Waar Bakker drie jaar geleden begon met een boek over afvallen (Bereik je ideale gewicht), is zij nu bezig met het uitbouwen van een bedrijf, dat niet langer louter inzet op afvallen, maar steeds meer op lifestyle. Gezondheid speelt daarin een belangrijker rol dan afvallen, getuige de titel van Sonja’s laatste boek, Gezond genieten met Sonja.

Het succes van haar boeken vormt de spin-off voor vele andere commerciële activiteiten. We kunnen Sonja-proofproducten kopen bij supermarktketen Super de Boer, tegen betaling online via haar website gecoacht worden in ons eetgedrag, onze door Sonja gekozen kleren wassen met het door haar aangeprezen wasmiddel Robijn. Sinds kort reiken haar tentakels zelfs tot in de bedrijfskantine.

Bakker vertelt: ,,Een paar weken geleden ben ik begonnen met ‘Sonja in Bedrijf’. Naar aanleiding van de lezingen die ik geef, vroegen bedrijven of ik programma’s speciaal voor hun medewerkers kon samenstellen. Bedrijven willen bijvoorbeeld richtlijnen voor hoe zij ook in de kantine een Sonja Bakker-salade kunnen klaarmaken.’’

Inmiddels is ze met zes bedrijven in zee gegaan. Dit jaar moet dat uitgroeien naar maximaal 35. ,,Ik groei langzaam, wil alles blijven controleren. Of ik van plan ben te stoppen met werken? Echt niet, het bedrijf heeft nog zoveel potentie. Zolang ik alles maar vanuit mijn hart kan blijven doen en zolang iedereen, zoals de zes mensen op kantoor, maar blij is.’’

Blij is het sleutelwoord in Bakkers carrière. Haar uitgeverij heet niet voor niets De Zonnestraal. Blij is ze ook met de samenwerking met Miss Etam. Volgens directeur Robert Herbermann was het liefde op het eerste gezicht. ,, Sonja droeg bij het eerste gesprek kleding van Miss Etam.’’ Nu laat ze, vindt ze zelf, met het boek en de ‘goedgekeurde’ kleding een frisse wind door Miss Etam waaien.

,,Onze klanten hoeven echt niet af te vallen met Sonja,’’ zegt Herbermann. ,,Het gaat om lekker in je vel zitten, je gezond voelen én prettige kleding dragen.’’

Waar buitenlandse ketens zoals Zara en HM publicitair flink aan de weg timmeren, is er rond Miss Etam nooit veel reuring. Toch is het oer-Hollandse bedrijf al jaren marktleider damesmode. Door de eveneens oer-Hollandse Sonja in te zetten, laat het nú nadrukkelijk van zich horen.

Ook anderszins timmert het aan de weg: vorige week begon het een eigen webwinkel bij Wehkamp. ,,Distributie en dergelijk doen wij, in tegenstelling tot andere Wehkamp-webwinkels, in eigen beheer,’’ zegt Herbermann.

,,Enige tijd geleden waren wij aan het brainstormen over hoe de klant te verrassen. De doelgroepen van Sonja en die van ons lijken enorm op elkaar: de gewone, ongecompliceerde Hollandse vrouw van 30 tot 55 jaar. Vrouwen, die hun kinderen op de fiets naar school brengen, part-time werken en bezig zijn met hun uiterlijk, maar niet té.’’

anfrekriden

Re: Sonja & Miss Etam

Bericht door anfrekriden » wo mar 12, 2008 10:40 am

Sid schreef:In het Algemeen Dagblad stond een artikel over Sonja en Miss Etam.


,,Enige tijd geleden waren wij aan het brainstormen over hoe de klant te verrassen. De doelgroepen van Sonja en die van ons lijken enorm op elkaar: de gewone, ongecompliceerde Hollandse vrouw van 30 tot 55 jaar. Vrouwen, die hun kinderen op de fiets naar school brengen, part-time werken en bezig zijn met hun uiterlijk, maar niet té.’’


Nou laat ik nu precies de Miss Etam vrouw zijn, ben tussen de 30-55, breng dan geen kids meer op de fiets naar school, werk part-time (daar ga ik wel op de fiets naar toe) en ben wel een beetje met mn uiterlijk bezig, maar idd absoluut niet te 000019, nu snap ik waarom het bakkeren me zo goed afgaat.

Sid

Re: Sonja & Miss Etam

Bericht door Sid » wo mar 12, 2008 10:45 am

000006

Gebruikersavatar
Tassie
Berichten: 1835
Lid geworden op: wo aug 09, 2006 6:38 pm
Contacteer:

Re: Sonja & Miss Etam

Bericht door Tassie » wo mar 12, 2008 2:25 pm

Zal het gelijk tegen mijn moeder zeggen dat ze daar niet meer mag kopen want jaaaaaa ze is AL 56. Dus dan kun je die kleding niet meer aan. Zal ze jammer vinden want ze koopt er zoveel 000006
Afbeelding

wendydevroedt

Re: Sonja & Miss Etam

Bericht door wendydevroedt » wo mar 12, 2008 3:38 pm

30 !!
Wat ? ja dag, ik ga dus echt geen kleding kopen bij miss etam hoor, dan voel ik me oud.!!Ben pas 30 maar behoor nu dus tot de ouderen haha, ..slik... 000013

FlowerPower

Re: Sonja & Miss Etam

Bericht door FlowerPower » za mar 15, 2008 11:00 am

Hoi hoi,

ik heb gewerkt en ik zag het nieuwe boek! Het ziet er erg leuk uit 000016 Recepten etc. Kost 14.95 euro. Als je meer dan 50 euro kleding koopt, kun je hem kopen voor 9.95 euro. Er hangt ook kleding in de winkel met een label: Sonja's keuze. erg grappig en iedereen reageert erop! Ik krijg binnenkort ook het nieuwe boek, omdat ik een medewerker ben haha 000009

Sid

Re: Sonja & Miss Etam

Bericht door Sid » za mar 15, 2008 12:25 pm

Leuk Flower!
Ik kom niet zo vaak bij miss Etam, maar ik kan allicht een keer gaan kijken. Ik ben toch wel nieuwsgierig 000011

Gebruikersavatar
@nne
Berichten: 6660
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 8:56 am
Contacteer:

Re: Sonja & Miss Etam

Bericht door @nne » za mar 15, 2008 1:22 pm

ik ga ook snel kijken!
bij ons in schagen is zo,n oulet miss etam,altijd leuke dingen voor een prikkie 000006
[url="http://www.caloriedagboek.nl"][img]http://www.caloriedagboek.nl/dieetticker/img/UQ7EPEH13929.jpg[/img][/url]

anfrekriden

Re: Sonja & Miss Etam

Bericht door anfrekriden » za mar 15, 2008 5:00 pm

Oh een outlet, dat lijkt me wel wat, helaas moet ik het hier met de gewone en de grote maten miss etam doen. Maar ga zeker snel kijken

Gebruikersavatar
Tassie
Berichten: 1835
Lid geworden op: wo aug 09, 2006 6:38 pm
Contacteer:

Re: Sonja & Miss Etam

Bericht door Tassie » zo mar 16, 2008 11:54 am

Nou ik heb het gezien hoor. Ben van het weekend bij Miss Etam geweest. Ik vind dit wel een beetje doorslaan hoor om nou ook al je naam aan kleding te gaan koppelen. Gelukkig ben ik nou ook weer niet zo een fan die ook gelijk denkt. oooooo die kleding moet ik ook hebben. 000016 Vond het nog wel tegenvallen ook. Boek heb ik niet gezien maar heb nu wel even genoeg boeken. Kledingkeuze doe ik zelf wel 000006 DAAAAAR HEB IK GEEN HULP VOOR NODIG 000006 000006
Afbeelding

FlowerPower

Re: Sonja & Miss Etam

Bericht door FlowerPower » ma mar 17, 2008 6:27 pm

Ik moet ook wel zeggen dat de kleren die er hangen niet zelf zou dragen... Misschien voor mijn moeder (ja ik ben nog maar 17 he haha )

Gebruikersavatar
knabbeltje
Berichten: 4303
Lid geworden op: za sep 23, 2006 4:42 pm
Contacteer:

Re: Sonja & Miss Etam

Bericht door knabbeltje » ma mar 17, 2008 6:52 pm

Ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook nog nooit iets gekocht hebt, en zelfs nooit binnen kom. Dus kan eigenlijk niet oordelen.
Maar het is ook niet helemaal mijn smaak. Al behoor ik wel tot de doelgroep met mijn 41 jaartjes.
groetjes,
Knabbel

Afbeelding

Gebruikersavatar
Tassie
Berichten: 1835
Lid geworden op: wo aug 09, 2006 6:38 pm
Contacteer:

Re: Sonja & Miss Etam

Bericht door Tassie » ma mar 17, 2008 6:53 pm

Hahahaha nee inderdaad dan is het heeeelleeeeeeemaaaaal niets voor jou. hahahahahaha.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Nans
Berichten: 3267
Lid geworden op: di dec 19, 2006 8:23 pm
Contacteer:

Re: Sonja & Miss Etam

Bericht door Nans » di mar 18, 2008 5:00 pm

Nou ik heb kleding gekocht bij Etam ik ben al zo oud dat dat mag 000011 maar niet van die kleurige schreewerige dingen hoor.
Ik gelijk zo :spek ik Sonja alweer, nee hoor zei de verkoopster je spekt gewoon miss Etam 000011
Ik was lekker wezen shoppen , maar kon niet echt slagen en daar wel ,een grijs pak , broek , blouse en een grijs overdingetje weet niet hoe het
heet het lijkt een op een giletje maar dan met bandjes over je schouder.
Ik heb niet het boek gekocht, ik heb er voorlopig genoeg , en alle recepten heb ik toch nog niet gemaakt
YouFeed mijn website met dieetadviezen,ook met een forum.

Gebruikersavatar
anna_c_l
Site Admin
Berichten: 1449
Lid geworden op: ma jun 19, 2006 7:40 pm
Contacteer:

Re: Sonja & Miss Etam

Bericht door anna_c_l » di mar 18, 2008 8:31 pm

Nans schreef: een grijs overdingetje weet niet hoe het heet het lijkt een op een giletje maar dan met bandjes over je schouder.

fascinerend wat moet ik me daarbij voorstellen?
Afbeelding
Groetjes,
Anna

Gebruikersavatar
Nans
Berichten: 3267
Lid geworden op: di dec 19, 2006 8:23 pm
Contacteer:

Re: Sonja & Miss Etam

Bericht door Nans » di mar 18, 2008 9:00 pm

achterkant is smal, voorkant gaat met knoopjes dicht tot boven je borsten, en dan twee bandjes over de schouder, en ik heb er een blouse onder.
Ik heb hem ff opgezocht.
Afbeelding 000019
YouFeed mijn website met dieetadviezen,ook met een forum.

Gesloten