Nieuwsbrieven

Een topic om alle berichten in te zetten over Sonja, die in de media verschijnen, zowel positief als negatief.

Moderators: Iet, anna_c_l

Gesloten
Sid

Nieuwsbrieven

Bericht door Sid » vr feb 08, 2008 9:34 am

Weet iemand hoe het zit met de nieuwsbrieven van Sonja? Ik dacht dat ze eens in de maand kwamen, maar de laatste is van november. Ik vind het wel jammer, dat ze niet vaker komen. Maar misschien heeft ze niks te melden?

Gebruikersavatar
anna_c_l
Site Admin
Berichten: 1449
Lid geworden op: ma jun 19, 2006 7:40 pm
Contacteer:

Re: Nieuwsbrieven

Bericht door anna_c_l » vr feb 08, 2008 9:43 am

De nieuwsbrieven komen zeer onregelmatig en er is al heel lang geen nieuwe meer gekomen.
Afbeelding
Groetjes,
Anna

Karin66

Re: Nieuwsbrieven

Bericht door Karin66 » vr feb 08, 2008 8:14 pm

Kreeg vanavond wel een ecard van haar met de volgende tekst 000017

Word je ook zo vrolijk van het zonnetje vandaag? Ik wel en heb echt zin in het weekend.

Maandag zullen er werkzaamheden aan de server plaatsvinden, helaas is mijn site hierdoor tijdelijk niet bereikbaar. Ik hoop dat het probleem ’s middags weer is opgelost maar tot 13.00 is de site zeker niet te bezoeken. Het spijt mij voor de tijdelijke overlast, want ook op de helpdesk kunnen maandag geen vragen beantwoord en gesteld worden.

Volgende week ga ik dinsdagavond van 20.00 tot 21.00 uur weer chatten en natuurlijk ook op de vrijdagmiddag van 15.00 tot 16.00 uur.

Fijn weekend en tot snel.

Groetjes van Sonja

Gebruikersavatar
anna_c_l
Site Admin
Berichten: 1449
Lid geworden op: ma jun 19, 2006 7:40 pm
Contacteer:

Re: Nieuwsbrieven

Bericht door anna_c_l » za feb 09, 2008 12:30 am

Dank je Karin voor het doorgeven van dit bericht. Misschien dat er nu ook snel een nieuwsbrief komt?
Afbeelding
Groetjes,
Anna

Geppy

Re: Nieuwsbrieven

Bericht door Geppy » za feb 09, 2008 12:30 pm

000011 ja die kreeg ik ook.

Karin66

Re: Nieuwsbrieven

Bericht door Karin66 » za feb 09, 2008 6:01 pm

anna_c_l schreef:Dank je Karin voor het doorgeven van dit bericht. Misschien dat er nu ook snel een nieuwsbrief komt?

Laten we het hopen, ben wel weer benieuwd wat voor nieuws ze te melden heeft en een nieuw recept is ook altijd welkom 000019 000016

Gesloten