Sonja Bakker: steeds maar weer in de verdediging

Een topic om alle berichten in te zetten over Sonja, die in de media verschijnen, zowel positief als negatief.

Moderators: Iet, anna_c_l

Gesloten
Ilona

Sonja Bakker: steeds maar weer in de verdediging

Bericht door Ilona » wo aug 15, 2007 8:31 pm

In ons eigen dagblad het volgende:

In de verhalenserie 'De tol van de roem' komen mensen aan het woord die in hun vakgebied succesvol zijn. Ze vertellen niet alleen over de mooie kanten, maar ook over de prijs die ze voor hun succes moeten betalen. Aflevering zeven: Sonja Bakker.

http://www.haarlemsdagblad.nl/nieuws/bi ... 271226.ece

Gebruikersavatar
anna_c_l
Site Admin
Berichten: 1449
Lid geworden op: ma jun 19, 2006 7:40 pm
Contacteer:

Bericht door anna_c_l » wo aug 15, 2007 8:57 pm

hoge bomen vangen veel wind, maar het is wel heel triest dat ze altijd in de verdediging moet. Het is aan ons of we haar boekjes kopen en haar dieet willen volgen. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Afbeelding
Groetjes,
Anna

Ilona

Bericht door Ilona » do aug 16, 2007 6:50 am

anna_c_l schreef:hoge bomen vangen veel wind, maar het is wel heel triest dat ze altijd in de verdediging moet. Het is aan ons of we haar boekjes kopen en haar dieet willen volgen. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.


precies, jaloezie lijkt me het sleutelwoord hier..... krijg zoveel leuke reacties op het afvallen met sonja en ook zoveel mjah flauwe reacties, lullig niet gunnen en dan vooral in haar richting

zeker nu ze weer zo in de media komt laatste dagen maar het is haar echt gegund, haar schrijfwerk zijn geen literaire hoogstandjes hoor maar helpen heeft ze denk ik al vele honderdduizenden ermee gedaan

Sid

Bericht door Sid » do aug 16, 2007 12:51 pm

Het artikel stond ook in de Gelderlander.

Ik ben vooral blij dat ze er inmiddels zelf nuchter onder blijft. Hoe halen mensen het in hun hoofd om haar winkelkar te inspecteren?!

En de heren en dames dietisten kunnen het blijkbaar niet hebben dat haar methode wel werkt. Gewoon doorgaan dames, samen bewijzen we dat ze gelijk heeft!

Sid

Robfan

Bericht door Robfan » do aug 16, 2007 12:55 pm

Mezelf verdedigen omdat ik ''Sonja doe'' ben ik allang mee gestopt. In het begin deed ik het nog wel, maar ik werd er zo moe van. Ik ben gewoon mijn gang gegaan en dacht: laat ze maar kletsen. Er is nog nooit een dieet geweest, waar iedereen achter stond, dus ook de methode van Sonja zal kritiek blijven krijgen. Ik ben zelf tevreden en daar gaat het om. Ik ben sinds vorig jaar augustus ruim 20 kilo kwijt (eerst een paar kilo zonder Sonja) en ik ben sinds ongeveer februari op gewicht....hoezo het is maar tijdelijk???
Gewoon iedereen laten kletsen en je eigen ding doen!!!

Ilona

Bericht door Ilona » do aug 16, 2007 1:12 pm

Robfan schreef:Mezelf verdedigen omdat ik ''Sonja doe'' ben ik allang mee gestopt. In het begin deed ik het nog wel, maar ik werd er zo moe van. Ik ben gewoon mijn gang gegaan en dacht: laat ze maar kletsen. Er is nog nooit een dieet geweest, waar iedereen achter stond, dus ook de methode van Sonja zal kritiek blijven krijgen. Ik ben zelf tevreden en daar gaat het om. Ik ben sinds vorig jaar augustus ruim 20 kilo kwijt (eerst een paar kilo zonder Sonja) en ik ben sinds ongeveer februari op gewicht....hoezo het is maar tijdelijk???
Gewoon iedereen laten kletsen en je eigen ding doen!!!


Zoo mooie score en je slaat denk ik de spijker op zijn. Er is nog nooit een dieet geweest waar geen kritiek op was!

Meisss

Bericht door Meisss » do aug 16, 2007 7:43 pm

Ik moet eerlijk zeggen dat ik voor ik begon ook iets tegen het sonjabakkeren had.. ik had nog nooit in het boek gekeken maar kon haar gewoon niet uitstaan. En ja, dat is nog steeds wel een beetje maar haar boek werkt en dat is het belangrijkste. Ik hoef niks met de persoon, alleen met het product :wink: .

Verder krijg ik geen kritiek uit mijn omgeving als ik zeg dat ik aan het sonjabakkeren ben, ze vinden het eigenlijk alleen maar goed want ze zien dat het werkt. Er zijn zelfs mensen die het zelf ook gaan toepassen, misschien niet het hele boek precies maar wel het gevarieerde eten.

Sid

Bericht door Sid » vr aug 17, 2007 7:00 am

Precies Pukkie. Zodra je het ergens vertelt wordt er meewarig gekeken. Terwijl ze met eigen ogen zien dat het goed met me gaat. Heel apart. Een van mijn schoonzussen loopt al jaren bij een dietiste, is nog geen gram afgevallen. Heb al gezegd dat ze mijn behandelingen ook mag hebben, ik heb ze niet nodig.

Sid

Gebruikersavatar
Tijgertje
Berichten: 110
Lid geworden op: zo okt 01, 2006 10:42 am
Contacteer:

Bericht door Tijgertje » vr aug 17, 2007 9:15 am

Hi allemaal...

Op vakantie had ik nog de meeste pret, zag al mijn vak. vrienden weer bij wie ik sommige een jaar niet gezien had en dan maar afwachten of ze wat zagen na een jaar. Was met vorig jaar zomer 13kg kwijt, sommige zagen het direct en andere pas heel voorzichtig na aantal dagen...van wat zie je er goed uit!! Maar als je dan over Bakkeren begint, hoor je toch wel kritiek of opmerkingen, maar dan denk ik laat ze maar lullen haha.
Bij vele etentjes bij ons, heb ik bij barbecue diverse verschillende salades gemaakt van Sonja (onze topper: Ananas salade zomerslank) en salade met perzik en walnoten (geloof boekje2) of knoflooksaus ala Sonja, na afloop wilde iedereen het recept en aan einde van vakantie wilden er toch veel gaan Bakkeren.
Om de vak. kilos er weer af te krijgen. Zo zie je maar weer.
Je doet het voor jezelf en niet voor anderen, dus laat iedereen maar kletsen!


Succes iedereen!
Groetjes Inge :wink:
Afbeelding




Nieuwe start 5 mei

Miggie

Bericht door Miggie » vr aug 17, 2007 9:40 am

Wat een leuk verhaal Tijgertje. Veel mensen hebben commentaar, maar als je mensen ook echt iets laat proeven zijn ze gelukkig positiever. Gisteren zag ik een vriendin sinds een aantal weken weer. Ze zag dat ik afgevallen was en zei; je bent toch niet aan het Bakkeren he? Daar word ik echt niet goed van, van die Bakker...
En van de week was ik ook ergens op bezoek waar nog meer mensen waren en toen werd er gezegd, die Bakkerkoeken (eierkoeken) heb ik speciaal voor jou gehaald...
Ach, ja ik laat ze maar kletsen. Over 2,5 week ga ik weer werken en dan zal ik ook wel het eea horen... Het gaat zo het ene oor in en het andere weer uit! Wij weten met z'n allen wel beter!! :lol:

liefs, Miggie

Meisss

Bericht door Meisss » vr aug 17, 2007 11:25 am

Zo ik merk echt wel een verschil qua omgeving hier... Tenminste, ik hoor echt bij velen van jullie dat mensen in je omgeving niet positief reageren als ze weten dat je aan het sonja bakkeren bent. Dat is bij mij zo 100% anders. Als mensen horen dat ik aan het sonjabakkeren ben vinden ze dat eigenlijk alleen maar goed. Ze merken dat het werkt. Soms zeggen ze wel dat het niks voor hun zelf zou zijn omdat ze het wel wat weinig eten vinden maar dat vind ik eigenlijk niet echt kritiek. Ik ervaar verder alleen maar super positieve reacties van mensen om mij heen. Ben ik toch erg blij met mijn omgeving geloof ik :wink:

Sid

Bericht door Sid » di aug 21, 2007 7:58 am

We lijken wel zendelingen he?

Het valt me ook op dat heel veel mensen menen dat het niet in te passen is in hun werk. En als ze dan toch begonnen zijn valt dat reuze mee. Je moet het tenslotte ook willen inpassen.

Groetjes, Sid

pluisbuster

Bericht door pluisbuster » di aug 21, 2007 8:26 am

Hoihoi,

Ook ik krijg veel reacties op het bakkeren. Mijn zus vond het niet zo'n goed idee, omdat haar schoonzus die diëtiste is, er niet veel goeds van zegt. Maar ach ja, welke diëtiste had deze menus niet in een boekje willen uitgeven. Ik denk ook dat het jaloezie is en vergeet ook niet dat mensen jaloers worden op je gewichtsverlies. Ik heb dat bij mijn zus gezien ik denk dat die zo'n 20 kilo kwijt is geraakt. Nichten van me kwamen naar me toe dat mijn zus er zo slecht uitzag en weet ik het allemaal niet. Maar ze ziet er goed uit en ze is gezond gaan eten en laat vette tussendoortjes en frisdrank staan. Dus wat is daar erg aan. Dus ik denk dat we aan twee kanten met jaloezie te maken hebben.

groetjes Pluisbuster

ps Als ik hier de foto's bekijk dan raak ik extreem gemotiveerd, want wat knap dat mensen zoveel afvallen ik sta iedere keer paf.

Ilona

Bericht door Ilona » vr aug 24, 2007 6:05 pm

pluisbuster schreef:Hoihoi,

Ook ik krijg veel reacties op het bakkeren. Mijn zus vond het niet zo'n goed idee, omdat haar schoonzus die diëtiste is, er niet veel goeds van zegt. Maar ach ja, welke diëtiste had deze menus niet in een boekje willen uitgeven. Ik denk ook dat het jaloezie is en vergeet ook niet dat mensen jaloers worden op je gewichtsverlies. Ik heb dat bij mijn zus gezien ik denk dat die zo'n 20 kilo kwijt is geraakt. Nichten van me kwamen naar me toe dat mijn zus er zo slecht uitzag en weet ik het allemaal niet. Maar ze ziet er goed uit en ze is gezond gaan eten en laat vette tussendoortjes en frisdrank staan. Dus wat is daar erg aan. Dus ik denk dat we aan twee kanten met jaloezie te maken hebben.

groetjes Pluisbuster

ps Als ik hier de foto's bekijk dan raak ik extreem gemotiveerd, want wat knap dat mensen zoveel afvallen ik sta iedere keer paf.


yes, de jaloezie heeft zeker twee kanten :) afgunst, beter woord lijkt me ;)

Gesloten