sonja's eigen forum, wat vinden jullie daarvan?

Een topic om alle berichten in te zetten over Sonja, die in de media verschijnen, zowel positief als negatief.

Moderators: Iet, anna_c_l

Gesloten
babbie

sonja's eigen forum, wat vinden jullie daarvan?

Bericht door babbie » zo jan 07, 2007 6:25 pm

hallo makers van dit forum,

ik zag vandaag op sonja's site dat ze ook een forum heeft, wat vinden jullie daar nu van? jullie doen dit al zo lang en deze site is ook populair,
nou ik vind het hier toch leuker en overzichtelijker, dus blijf ook hier!!!

groetjes en vooral doorgaan,

barbara

dhaasd

Bericht door dhaasd » zo jan 07, 2007 6:47 pm

ik blijf dit forum zeker trouw, vind het veel leuker !!! :P

Bambam

Bericht door Bambam » zo jan 07, 2007 7:31 pm

Ik vind het helemaal niks, vind het slecht en onprofessioneel in elkaar gedraaid.
Deze is 100 % beter. :lol: :lol:
Laatst gewijzigd door Bambam op zo jan 07, 2007 8:30 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

anfrekriden

Bericht door anfrekriden » zo jan 07, 2007 8:06 pm

Ik heb net ook gekeken maar ik blijf ook gezellig hier, het staat nog in de kinderschoenen maar tot nu toe is het erg onoverzichtelijk

Lorien

Bericht door Lorien » zo jan 07, 2007 8:47 pm

Vind het maar nix :?

anita73

Bericht door anita73 » zo jan 07, 2007 9:42 pm

heb even rond gekeken maar kon er mijn draai niet vinden..........

Anja

Bericht door Anja » ma jan 08, 2007 11:03 am

Ik heb me er ook aangemeld maar vind het maar drie keer niks :oops: Veel te onoverzichtelijk, continu zoeken naar een topic en geen reactie van de webmaster wanneer er gevraagd wordt om een verbetering van e.e.a. :(

Sonja71

Bericht door Sonja71 » wo jan 10, 2007 7:35 pm

ik dacht, ik ga ook maar een kijken op het forum van Sonja. Wat denk je? Storing, hij doet het dus niet :lol: :lol: . Ik blijf hier.

Karin66

Bericht door Karin66 » vr jan 12, 2007 9:46 pm

op http://www.sonjabakker.nl en dan forum. Toen ik er gister of eergister nog een keer wilde kijken was er ook een storing.

Maar deze is sowieso veel gezelliger!!!

nieuwe berichten sinds laatste bezoek zie je als je naar het forum gaat waar je nu op zit, en dan rechtsboven, als je daar op klikt krijg je dus idd alle berichten te zien die nieuw zijn geplaatst na jouw laatste bezoek.

Erg handig.

Xena

Bericht door Xena » di jan 23, 2007 5:17 am

Ik kom ván dat forum weg, ik ben daar een weekje "lid" geweest, en toen zag ik tijdens het surfen dit forum, en toen dacht ik ff hier snuffelen. Wat mij meteen aangreep aan dit forum was het boodschappenlijstje van de weekmenu's (die ik dus ook gebruikt heb) en de leuke reacties hier op elkaars berichten, spontaan, steunend weten waar een ander het over heeft enz.

Wat mij het meeste heeft geergerd op het andere forum is dat bij veel mensen inclusief myself het passwoord niet onthouden wordt, en dat je die regelmatig moet opzoeken wil je wat posten. En dan is het nog een moeilijk passwoord die je niet kunt omzetten naar je eigen passwoord. En dan mag je nog mazzel hebben dat het forum het gelijk pakt, anders ben je net als ik wel eens had, 10 minuten bezig met het passwoord invoeren voordat je een berichtje kunt posten, en als je dan uiteindelijk ingelogt bent, ben je het onderwerp kwijt waar je op wilde reageren. Nee dames en heren jullie zijn nog lang niet van mij af, ik blijf hier! :D

tini

Bericht door tini » wo jan 24, 2007 11:21 am

Ik kom ook van dat forum vandaan, toen vond ik daar deze link. Ha ha, eigenlijk niet zo handig van ze, ze raken zo alle leden kwijt! :wink:

anatje

Bericht door anatje » wo jan 24, 2007 2:20 pm

In 1 woord????


SAAI!!!!!
:(

~Naisdo~

Bericht door ~Naisdo~ » wo jan 24, 2007 3:46 pm

tis in de zelfde layout als Flair het heeft...ben dus ook even wezen spieken..

Geen smilies e.d, nee we blijven mooi hierzo :lol:

Gebruikersavatar
Nans
Berichten: 3267
Lid geworden op: di dec 19, 2006 8:23 pm
Contacteer:

Bericht door Nans » wo jan 24, 2007 5:53 pm

Ziet er erg rommelig uit ,enne ik ga toch niet verkassen hoor!!! :arrow:
YouFeed mijn website met dieetadviezen,ook met een forum.

Smerretje

Bericht door Smerretje » wo jan 24, 2007 6:13 pm

Het is echt een rommeltje, hier kan je alles makkelijk terugvinden omdat het in rubrieken is opgedeeld. Ik blijf ook hier mij teveel gezoek.

Gebruikersavatar
Tijgertje
Berichten: 110
Lid geworden op: zo okt 01, 2006 10:42 am
Contacteer:

Bericht door Tijgertje » wo jan 24, 2007 6:21 pm

Klopt heel rommelig.
Hebben het nu wel beetje ingedeeld maar je zoekt je toch nog rot.
Ik blijf toch lekker hier maar af en toe kijk je voor tips ook ff op flair forum of SB forum...heb week geleden al geregistreerd en wacht nog steeds op wachtwoord via mail..dus kan ook nergens op reageren echt waardeloos!!!!!! Dacht vast fout gegaan dus ga me nog eens registreren...krijg ik melding email en naam bestaat al...nu waaarom dan geen wachtwoord per mail??
Nee geef mij maar dit forum....super tevreden over en veel persoonlijker en betere tips :lol:
Afbeelding




Nieuwe start 5 mei

Ingrid2

Bericht door Ingrid2 » do jun 21, 2007 10:13 am

ik vind dat forum saai, rommelig, onoverzichtelijk.

Dit forum vind ik véél en véél beter

Gesloten