Op gewicht

Hier kan je tips doorgeven voor mensen die op streefgewicht zijn.

Moderators: Iet, anna_c_l

Gesloten
Smerretje

Op gewicht

Bericht door Smerretje » za mar 17, 2007 10:07 am

Doe al 2 weken op gewicht blijven en zit nu in week 2 van het tweede boek, gaat goed moet ik zeggen.
Vaak wissel ik van dag in het weekend want dat komt dan beter uit, ook doe ik vaak de dag wel aanhouden maar de avond doe ik wat ik zelf wil/ trek/of idd in de aanbieding is, maar wel Sonja like.
Neem niet van die grote hoeveelheden yoghurt zoals 350 gr. of moet er een enorme trek in hebben en dat weerhoud mij dan van het snaaien.
Weet inmiddels wat ik wel en niet kan eten, want eet ik iets teveel of te vet , wordt ik meteen afgestraft, loop dan met een steen in mijn maag en voel me dan beroerd :cry:
Ondanks mijn ongi deze week ben ik maar 2 of 3 ons boven mijn streef uit geweest en zit er nu 1 ons onder. Hoop dit zo aan te houden en ga zeker door met die heerlijke recepten, blijf hier lezen en posten,vind het hier veel te gezellig.

~Naisdo~

Bericht door ~Naisdo~ » za mar 17, 2007 6:07 pm

SUper Marjan,


Ik blijf je volgen mij..ben benieuwd welk gewicht echt bij jou past..
Succes met het op gewicht blijven :wink:

Smerretje

Bericht door Smerretje » za mar 17, 2007 10:21 pm

Weekmenu's bevallen best alleen pas ik het aan, vaak moet je teveel aan gewicht eten en dan zit ik te vol, en zoals je weet houd ik van chocolade in wat voor vorm dan ook en dat wil ik blijven eten wel met mate natuurlijk, kan toch geen hele reep meer op. Maar heb ik wel trek dan eet ik het wel via het boekje. Wij zijn met z'n drieen maar de recepten zijn vaak voor 4 maar het gaat meestal op Rob eet al wat meer en ik soms ook. De weekenden doe ik weleens iets extra's vandaag heb ik een zak patat op en twee weken geleden ook, vorige week heb ik een broodje in de stad gegeten maar die zou ik thuis ook zo gegeten hebben, zat alleen een ei extra op.

Las hier dat er dames die al 5 maanden zonder boekje werken maar wel draait Sonja op de achtergrond mee, zo wil ik het ook in de toekomst doen, vond het eng maar het valt mij mee.

Smerretje

Bericht door Smerretje » di mei 08, 2007 9:45 pm

Ben nu 2 maanden op streef en zat er vanmorgen een halve kilo onder dus gaat het nog steeds goed.
Zit nu in week 5 van boek 2 maar eet/sas weleens anders val ik teveel af en dat hoeft niet, ben gek op die japanse mix van de C1000 perzakje 49 eurocent die van Genki, mmmmm.
En af en toe een chocolaatje of een klein koekje op het werk, maar niet te gek want ik wil nooit meer aankomen. :wink:

Gesloten