Hoe is het met de dames die klaar zijn met bakkeren?

Hier kan je tips doorgeven voor mensen die op streefgewicht zijn.

Moderators: Iet, anna_c_l

Gesloten
Trotse mama

Hoe is het met de dames die klaar zijn met bakkeren?

Bericht door Trotse mama » wo feb 21, 2007 11:18 am

Hoi hoi,

Hier na 5 maanden nog steeds op gewicht, zelfs nog eronder.
Hou nog steeds dezelfde richtlijnen aan, van ma t/m vr nix geen gesnoep/suikers en dan kan ik za en zo gewoon snoepen wat ik wil.

groetjes
trotse mama van mooie zoon

Stephanie

Bericht door Stephanie » do feb 22, 2007 8:28 am

Knap hoor!

Hier gaat het ook goed, mijn streef was eigenlijk 65 maar heb het verlaagd naar 62 en daar zit ik alweer een paar weken op. Doe ik een paar dagen te gezond dan zit ik op de 61 maar 1 a 2 dagen in de week mag ik wat lekkers en daardoor blijf ik meestal op de 62 hangen dus ben tevreden.

moniques

Bericht door moniques » do feb 22, 2007 9:31 am

Ik zit ook al weken op of onder mijn streefgewicht.Ik ben er zeer tevreden mee hoe het nu verloopt.
Ik schommel nu tussen 68,5 en 69,5,streefgewicht was 70.
Ik mis het snoepen en snaaien helemaal niet,heb er ook geen behoefte meer aan. Ik volg het derde boek niet helemaal precies meer.Avondeten zeker niet,maar ik weet nu wel wat wel en niet kan of mag.

groetjes monique

Trotse mama

Bericht door Trotse mama » vr feb 23, 2007 8:29 am

Hoi Nikki,

Ik doe al 5 maanden nix meer met de boekjes. Ik eet doordeweeks gewoon gezond en ik eet van ma t/m vr inderdaad nix ongezonds of zoetigs tussendoor. Dit omdat ik dan weet dat ik za en zondag helemaal los kan gaan en lekker normaal weekend kan vieren.

Groetjes

Trotse mama

Hoeveel schommelen jullie qua gewicht?

Bericht door Trotse mama » zo feb 25, 2007 9:39 am

Hoi,

Ik weeg me ook nog elke zaterdag dus zo hou ik het in de gaten. Met calorien ben ik nooit bezig geweest, ik weet nu wel wat wel en niet mag.
Denk dat iedereen dat wel weet, ook zonder sonja bakker.

Hoeveel schommelen jullie qua gewicht? Ik kan erg schommelen, zeker een halve kilo of meer omhoog of omlaag.

groetjes

Trotse mama

Bericht door Trotse mama » zo feb 25, 2007 11:47 am

Toch blijf ik schrikken als het omhoog gaat, terwijl ik weet dat het de andere week toch meestal wel weer omlaag is gegaan. Maar die angst om aan te komen blijft er goed in zitten.
Als ik twee weken achter elkaar omhoog zou gaan dan zou ik maatregelen nemen en weer week uit boekje pakken maar dit is gelukkig in deze 5 maanden nog nooit voorgekomen.

Gebruikersavatar
Nans
Berichten: 3267
Lid geworden op: di dec 19, 2006 8:23 pm
Contacteer:

Bericht door Nans » di feb 27, 2007 7:08 pm

Dat schommelen heeft iedereen denk ik wel , en is ook heel normaal , pas als ie in een lijn naar boven schommeld :lol: ,dan moet je oppassen :wink:
YouFeed mijn website met dieetadviezen,ook met een forum.

Smerretje

Bericht door Smerretje » ma mar 05, 2007 9:59 pm

Voordat ik aan Sonja deed stond ik niet op een weegschaal, wist dus niet eens wat ik woog, viel mij ook mee dacht over de 90 te zijn maar was 87.5.
Misschien als ik er op had gestaan had ik ook kunnen ervaren dat rond mijn menstruatie ik dan meer weeg en als je wat meer gegeten hebt of zoiets, maar nu sta ik er wel op en valt het me dus ook op :wink:

Ik kan nog niets over ervaringen kwijt met op gewicht blijven heb mijn streef pas afgelopen weekend bereikt :lol:

Stephanie

Bericht door Stephanie » di mar 06, 2007 7:55 am

Smerretje schreef:Voordat ik aan Sonja deed stond ik niet op een weegschaal, wist dus niet eens wat ik woog, viel mij ook mee dacht over de 90 te zijn maar was 87.5.
Misschien als ik er op had gestaan had ik ook kunnen ervaren dat rond mijn menstruatie ik dan meer weeg en als je wat meer gegeten hebt of zoiets, maar nu sta ik er wel op en valt het me dus ook op :wink:

Ik kan nog niets over ervaringen kwijt met op gewicht blijven heb mijn streef pas afgelopen weekend bereikt :lol:


Gefeliciteerd dat je je streef hebt gehaald! En succes met het vasthouden ervan!

Stephanie

Bericht door Stephanie » zo mar 11, 2007 10:44 am

Deborah schreef:Ik weeg nu zo'n 58 kg. 60 kg was mijn streefgewicht dus ik moet er weer wat (vet denk ik) bij eten. Ik eet en snoep door de week zeker wat extra, maar ik moet toch erg oppassen dat ik niet meer afval. Hebben meer mensen hier last van? Ik moet mijn ticker nog aanpassen, maar zag dat je je nu moest aanmelden op de site van tickerfactory. Dat was eerst niet zo...omslachtig allemaal zeg. Dus nieuwe ticker volgt!


Herkenbaar, zogauw ik gezond eet en gewoon pak wat ik wil dan val ik af. Mijn streef was eigenlijk 62, vanochtend zat ik op 60,5 en dat tijdens mijn ongesteldheid. Door te snoepen of friet te eten kan ik het redelijk stabiel houden. Maar afgelopen week is dat me niet gelukt want vorige week maandag zat ik op 62 en nu dus in een week tijd 1,5 kg eraf. En dat terwijl ik donderdag een halve zak drop op heb. Ik vind het maar raar werken.

Gesloten