Iemand nog tips voor me?

Hier kan je tips doorgeven voor mensen die op streefgewicht zijn.

Moderators: Iet, anna_c_l

Gesloten
Stephanie

Iemand nog tips voor me?

Bericht door Stephanie » za jan 13, 2007 8:35 pm

Sinds 6 dagen ben ik op mijn streef. Heb deze week gewoon nog het menu gevolgd, woensdag heel erg gezondigd maar gister, vandaag en morgen heb ik wat extra tussendoortjes aan het menu toegevoegd. Daarmee zit ik rond de 850 calorieen, vanaf maandag wil ik dit naar 1000 opvoeren. Om zo toch wat meer binnen te krijgen maar wel gezond te blijven eten. Ik ben dus van plan gewoon de menu's te volgen met extra toevoegingen. Of heeft iemand nog andere tips voor me?
De weegschaal gaf vanochtend aan dat ik toch weer wat was afgevallen. En dat is gunstig want wil echt niet aankomen maar vindt het heel moeilijk om te kijken hoe ik het stabiel kan houden.

Gebruikersavatar
anna_c_l
Site Admin
Berichten: 1449
Lid geworden op: ma jun 19, 2006 7:40 pm
Contacteer:

Bericht door anna_c_l » za jan 13, 2007 11:16 pm

Kijk eens in het 2e boekje van Sonja waarin alerlei menu's staan om op gewicht te blijven. Ook zijn de "lijnmenu's" in dit boekje wat uitgebreider met meer caloriën. Misschien dat je daar wat aan hebt?
Afbeelding
Groetjes,
Anna

Trotse mama

Bericht door Trotse mama » zo jan 14, 2007 8:24 am

Hoi,

Ik ben al ruim 3 maanden klaar met SB en ik ben nog steeds op streefgewicht (zelfs eronder). Ik heb het rustig aan opgebouwd het eten, steeds ietsje meer en de weegschaal in de gaten houden.
Nu eet ik weer dezelfde hoeveelheden als voor SB alleen dan wel gezonder natuurlijk. Van ma t'm vr snoep ik helemaal nix, geen suikers.
In het weekend kan ik gewoon eten wat ik wil, chips/chocolade enz.

Dus ik heb een goeie balans gevonden en ben supertevreden hiermee.

groetjes

gerie

Bericht door gerie » do jan 25, 2007 8:21 pm

Ook ik ben al bijna 2 maanden op streefgewicht en het blijft ook zo. Ik blijf schommelen, maar de laatste tijd merk ik dat er toch weer een kilo af is. Ik eet nu gezonder dan voor het SBakkeren. Let op wat ik eet en probeer zoveel mogelijk de zoetigheid te mijden. Het is voor mij niet moeilijk om me hieraan te houden, het gaat nu vanzelf.
Mocht het weer een keer flink uit de hand lopen, bv na een vakantie (all inclusieve) dan ga ik weer aan het eerste boek beginnen.

:D

Gesloten