Nieuwsbrief augustus 2010

Alle nieuwsbrieven van Sonja

Moderators: Iet, anna_c_l

Gesloten
Gebruikersavatar
anna_c_l
Site Admin
Berichten: 1449
Lid geworden op: ma jun 19, 2006 7:40 pm
Contacteer:

Nieuwsbrief augustus 2010

Bericht door anna_c_l » di aug 24, 2010 9:57 pm

ONLINE ACTIE
Het einde van de zomer komt langzaamaan in zicht. Wil je ook na de vakantie gewicht verliezen door middel van weekmenu's die persoonlijk op jouw situatie zijn afgestemd? Dan is mijn online afslankprogramma een aanrader.
Je krijgt 12 weekmenu's voor € 65,00. Nu ook speciaal voor vegetariërs en dames in de overgang! Bij dames in de overgang gaat het afvallen vaak wat moeizamer omdat de stofwisseling daalt. Hiervoor heb ik speciale weekmenu's ontwikkeld zodat je toch goed kunt afvallen ondanks dat je in de overgang zit. De eerste 75 aanmeldingen worden beloond met een toegangsbewijs voor 2 personen bij de Zwaluwhoeve, wees er dus snel bij! Ga naar http://www.sonjabakker.nl en meld je aan. Heb je al eens eerder meegedaan met het online afslankprogramma? Kies dan voor een verlenging. Bij deze verlenging krijg je 4 weekmenu's voor € 29,50

SOS SONJA
De televisieopnames zijn nog in volle gang maar woensdag 25 augustus is het zover: de start van het tweede seizoen van SOS SONJA! In elke aflevering help ik kandidaten die met een speciale reden willen afvallen. Zou het brandweerman Tom zijn gelukt om door de medische keuring te komen? En zal het Vlaamse frietbakker Theo gelukt zijn om alle verleidingen te weerstaan in zijn snackbar? Ben je ook nieuwsgierig naar de verhalen en resultaten van deze kandidaten? Kijk dan vanaf 25 augustus elke woensdagavond vanaf 20.30 uur op RTL4! Voorproefje? Klik hier!

IN DE BLADEN
In MAMA verschijnt er in oktober een uitgebreid interview en fotoreportage van mij en de kinderen.

IN DE MEDIA
Op dinsdag 24 augustus ben ik weer te zien in het programma RTL Boulevard waarin ik vertel over SOS SONJA. RTL Boulevard wordt uitgezonden op RTL4 en begint om 18.30 uur.

DE AVONTURENMAMA EN KNUTSELDAGBOEK EEN SUCCESVOL AVONTUUR
Op 16 juni jl. is mijn boek De Avonturenmama uitgekomen. Ook het Knutseldagboek van De Avonturenmama is nu verkrijgbaar en beiden boeken zijn een groot succes!

De Avonturenmama is een kinderboek met grappige verhalen en leuke illustraties over Woppie de avonturenmama met haar 2 kinderen Doris en Daantje. Als afsluiting staat bij elk hoofdstuk een grappig recept speciaal voor kinderen. De adviesprijs van De Avonturenmama is € 12,95 (ISBN nummer: 9789078211198).

Het Knutseldagboek van De Avonturenmama is een leuk vakantieboek voor kinderen met daarin kleurplaten, receptjes, raadsels en leuke knutseltips. Ook kunnen kinderen van alles opschrijven over de avonturen die ze zelf beleven om ze te onthouden en bewaren. De adviesprijs van het Knutseldagboek van De Avonturenmama is € 5,95 (ISBN nummer: 9789078211211).

Meer weten?
Ga dan snel naar de website http://www.avonturenmama.nl





RECEPT
Uien-Champignontaart
Een lekker recept die altijd kan…
Voor 4 personen
Bevat per persoon ca: 385 kcal

Ingrediënten
• 6 plakjes bladerdeeg
• 1 beschuit
• 2 eieren
• 4 grote uien
• 250 gram champignons
• 8 cherry tomaatjes
• verse tijm blaadjes
• pakje Boursin light
• 1 eetlepel olijfolie
• peper naar smaak
• verse bieslook Bereiding
Verwarm de oven voor op 175 graden. Laat het bladerdeeg op het aanrecht langzaam ontdooien. Snijd de uien in grove ringen, en de champignons in vieren. Laat een eetlepel olijfolie warm worden en bak daarin de uien en champignons 5 minuten. Vermeng dan de Boursin light erdoor en peper naar smaak. Vet een platte ovenschaal met olijfolie in en beleg de bodem en de zijkanten met de bladerdeeg. Trek hiervoor het bladerdeeg een beetje uit elkaar en besmeer de randjes met een beetje water zodat ze aan elkaar blijven plakken. Strooi een verkruimelde beschuit op de bodem en beleg vervolgens met het ui/champignons mengsel. Klop de eieren los en giet dit langzaam in de ovenschaal. Snijd de tomaatje in tweeën en garneer samen met de bieslook. Zet de ovenschaal in het midden van de warme oven en bak de taart in ongeveer 30 minuten gaar.
Afbeelding
Groetjes,
Anna

Gesloten