nieuwsbrief november 2007

Alle nieuwsbrieven van Sonja

Moderators: Iet, anna_c_l

Gesloten
Forumbeheer
Site Admin
Berichten: 42
Lid geworden op: do jan 04, 2007 9:15 pm
Contacteer:

nieuwsbrief november 2007

Bericht door Forumbeheer » wo nov 14, 2007 12:37 pm

Nieuw boek ’Gezond genieten met Sonja!’
Op 1 december ligt mijn nieuwe boek, ’Gezond genieten met Sonja!’ in de winkel. Gezond genieten laat zien dat je ook tijdens feestelijke dagen zoals kerst en pasen kunt genieten van een heerlijke maaltijd. Ook staan er voorbeelden in van verjaardagshapjes en een high tea. Natuurlijk heb ik ook weer 8 weekmenu’s in een nieuw jasje gestoken en vind je meer dan 70 verrassende recepten terug in het boek.
Verder staat het boek vol tips, vragen en persoonlijke verhalen waardoor het een boek is waarmee je het hele jaar vooruit kunt. Met dit boek kun je weer een stapje dicher bij je ideale gewicht komen, het behouden of het alleen gebruiken voor de lekkere recepten die erin staan. Hieronder geef ik alvast een voorproefje van een recept uit ’Gezond genieten met sonja!’

Afbeelding

Bosvruchtentaart voor 12 personen

Ingrediënten:
100 gram suiker of 10 gram Canderel
100 gram vloeibare Bak & Braad
250 gram cakemeel
5 eieren
6 eetlepels halvajam
1 klein bakje bosbessen
1 klein bakje bramen
1 klein bakje rode bessen

Extra:
Bakspray van Dr Oetker, beetje bloem
Springvorm

Bereiding:
De vruchten afspoelen. Vloeibare Bak & Braad met de suiker of de Canderel romig kloppen, dan één voor één de eieren erbij kloppen, en als laatste de cakemeel erdoor scheppen. Oven voorverwarmen op 200 graden. Doe het deeg in een ingevette en met bloem bestoven springvorm. Zet het in het midden van de oven en bak de taart in 45 minuten gaar. Wanneer de taart afgekoeld is besmeer je de taart met een laagje halvajam vervolgens schik je de vruchten over de taart.

Bevat per portie:
circa 219 kcal.

Gezond genieten met Sonja!
Op 1 december ligt mijn nieuwste boek in de winkels. Jij hebt nu de kans dit boek alvast te bestellen zodat je het die dag ook echt in huis hebt. Bestel je het boek ’Gezond genieten met Sonja!’ voor 24 november dan betaal je geen verzendkosten en bovendien krijgen de eerste 500 bestellers een gesigneerd boek.

De Wereld van Sonja Bakker op SBS 6
De Wereld van Sonja Bakker is in de week van maandag 26 tot en met vrijdag 30 november iedere werkdag om 18.30 uur te zien op SBS 6. In 5 afleveringen geef ik jullie een kijkje in mijn leven van dit moment, thuis met mijn man Koen en zoontjes Tristan en Finn. Maar natuurlijk zullen de camara’s ook draaien tijdens mijn werkzaamheden. De aanloop naar de presentatie van mijn nieuwe boek ’Gezond genieten met Sonja!’ zal centraal staan. Zo gaan we een kijkje nemen bij de drukker in Tsjechië waar het boek op de persen ligt. Maar ook neem ik jullie mee naar een lezing, en maken jullie kennis met mijn medewerkers die achter de schermen veel werk voor mij verrichten. Ten slotte zal er ook tijdens de boekpresentatie op 30 november 2007 gefilmd worden. Voor mij natuurlijk een spannend project maar het laat zien dat ondanks dat mijn leven vaak op zijn kop staat ik ook gewoon moeder ben van Tristan en Finn.

Agenda cadeau bij online afslankprogramma
Inmidels is wel bekend dat ik geen eigen praktijk meer heb. Daarvoor in de plaats heb ik een online begeleidingsprogramma. Hierbij geef ik je de voordelen van het online programma:
- Een persoonlijk weekmenu .
- Toegang tot het besloten gedeelte met een uitgebreide receptendatabase.
- Elke dag vragen kunnen stellen op de helpdesk in het besloten gedeelte.
- Een forum waarbij je met de andere onliners ervaringen kunt uitwisselen.
- De mogelijkheid om te chatten met elkaar maar ook met Sonja zelf.
- Ga je een weekje met vakantie dan kun je het programma tijdelijk stopzetten.
- Je gewicht bijhouden in een gewichtskaart.

Het programma duurt 8 weken en hierbij kun je ook kiezen voor één van mijn boeken, dit alles voor maar € 95,00!
Maar voor de komende weken hebben we een speciale actie: Alle nieuwe deelnemers bij het online afslankprogramma krijgen behalve een boek naar keuze nu ook de unieke Sonja Bakker agenda voor 2008 cadeau. Deze agenda heeft naast een week overzicht ook ruimte voor notities en een schema waar je je vorderingen met afvallen kunt noteren. Natuurlijk is de agenda ook op onze site te koop voor € 12,95 inclusief verzendkosten.
Bovendien krijgt elke 25e deelnemer een Rituals relaxpakket toegestuurd. Wacht niet langer en meld je aan via de website http://www.sonjabakker.nl !

Deze actie loopt tot en met 7 december 2007!

Afbeelding Afbeelding


Univé Lekker Fit en Slank Polis
Na zorg en Zekerheid ga ik nu ook samenwerken met Univé. Vanaf 1 januari 2008 biedt de nieuwe Lekker Fit en Lekker Slank polis respectievelijk 16 en 24 weken online afslanken aan. Daarbij krijg je ook de mogelijkheid dit te combineren met een abonnement op een sportschool van Basic Fit en Fit4life. Fantastisch nieuws voor alle mensen die willen afvallen! Als je meer wilt weten, kijk dan op http://www.lekkerfitmetsonja.nl/

Veel geluk met alles!

Groetjes, Sonja

Voor meer informatie: http://www.sonjabakker.nl

Gesloten