Nieuwsbrief augustus 2007

Alle nieuwsbrieven van Sonja

Moderators: Iet, anna_c_l

Gesloten
Gebruikersavatar
anna_c_l
Site Admin
Berichten: 1449
Lid geworden op: ma jun 19, 2006 7:40 pm
Contacteer:

Nieuwsbrief augustus 2007

Bericht door anna_c_l » wo aug 22, 2007 5:17 pm

’Je bereikt meer door anderen te stimuleren dan ze te bekritiseren’

Mijn nieuwe website
De website is vernieuwd en ik ben er heel trots op. Het is net als bij de recepten: variatie maakt het aantrekkelijk. Dus ook de website is af en toe aan verfrissing toe. Ik heb er ook veel tips van gebruikers in verwerkt want jullie bijdrage stel ik altijd op prijs. Ik zet voortaan elke week een nieuw recept op de site, een motiverende stelling en ik houd je op de hoogte van onze foundation waarmee we kinderen in de hele wereld steunen. Ook zal ik nog meer nieuwtjes op de site zetten, dus nogmaals: welkom op de nieuwe site!

Win een fotoreportage met jouw verhaal
Voor het nieuwe boek dat eind dit jaar uitkomt, zoek ik personen die hun eigen verhaal willen vertellen. Hierbij denk ik aan: moeder en dochter, collega’s op het werk, echtparen of hele gezinnen. Wat ik wil weten is wat je ervaringen zijn met de methode en hoe je dat nog steeds weet vol te houden. Met name je motivatie is belangrijk want jullie verhalen zijn weer inspiratie voor anderen. Je kunt je opgeven via eigenverhaal@sonjabakker.nl. Wil je ook meedoen: reageer dan voor 27 augustus aanstaande. De winnaars winnen een prachtige fotoreportage die door een topfotograaf wordt geschoten.

Kijk en vergelijk de salades
Kip-kerriesalade per 100 gram - 280 kcal – 24,8 gram vet
Kip-meloensalade per 100 gram - 240 kcal – 20 gram vet
Kip-pestosalade per 100 gram - 210 kcal – 17 gram vet
Kip-satésalade per 100 gram - 210 kcal – 16 gram vet

Courgettesoep
Ingrediënten (4 pers.)
1,5 liter bouillon
1,5 kilo courgettes
2 bouillonblokken
250 ml Finesse room
versgemalen zwarte peper

Bereiding
Bouillon trekken of pot rundvleesbouillon met water aan de kook brengen. Courgettes wassen en ongeschild in blokjes snijden, bij de bouillon doen en ong. 15 minuten laten koken. Dan geheel pureren in keukenmachine of met de staafmixer. Zeven is ook goed. Finesse erdoor en op smaak brengen met peper en evt. zout. Niet meer laten koken. Bij een chic etentje of intiem dinertje het bord garneren met courgettebloem of anders een takje groen zoals munt, selderij of peterselie.

Veel succes met alles.

Groetjes,

Sonja
Afbeelding
Groetjes,
Anna

Gesloten