Nieuwsbrief juni 2007

Alle nieuwsbrieven van Sonja

Moderators: Iet, anna_c_l

Gesloten
Forumbeheer
Site Admin
Berichten: 42
Lid geworden op: do jan 04, 2007 9:15 pm
Contacteer:

Nieuwsbrief juni 2007

Bericht door Forumbeheer » za jun 02, 2007 7:36 pm

Wat een succes! De afgelopen week stonden mijn drie boeken op 1, 2 en 3 in de boeken toptien. Ik werd er haast verlegen van. Maar ik ben ook trots want het bewijst dat mijn methode aanslaat en ik ben blij dat het zoveel mensen helpt hun Ideale Gewicht te bereiken.

Bereik je ideale gewicht online
Met al die boeken zou je haast vergeten dat ik nog meer werkzaamheden heb. Samen met mijn online team verzorg ik ook nog een online programma. Hierbij krijg je 8 weken lang een weekmenu waar zoveel mogelijk rekening gehouden wordt met jouw persoonlijke wensen en voorkeuren. Het moet natuurlijk wel Sonja proof zijn, maar een etentje, een feestje een verjaardag het kan er allemaal in verwerkt worden.

Bovendien werken we met een helpdesk waarbij we proberen je vragen binnen een werkdag te beantwoorden. Ook hebben we een uitgebreide recepten database, een forum voor onliners en zelfs een calorietabel voor als je zelf eens wilt weten hoe je een vervangend product kunt nemen.
Nu lijkt een programma van 8 weken zo voor de zomer niet geschikt, maar het tegendeel is waar. Want je start nu, gaat hard aan de slag en wanneer je op vakantie gaat neem je bij het programma ook een pauze. Je weekmenu’s worden tijdelijk stopgezet en na je vakantie ga je weer verder.
De kosten zijn € 95,00 voor 8 weken inclusief één van mijn boeken of een Sonja Bakker bewaarmap waarin je de weekmenu’s en recepten kunt opbergen.
Maar voor de zomer bestellers hebben we nu iets extra’s, de luxe “Sonja Bakker Strandtas”. Neem je tussen 8 juni en 22 juni een online afslank abonnement dan krijg je er de “Sonja Bakker Strandtas” bij cadeau. Maar wees er snel bij want het gaat om de eerste 300 bestellers die een abonnement nemen voor € 95,00!


Vierdaagse van 17 juli tot en met 20 juli!
Een evenement wat elk jaar weer terug komt is de Nijmeegse 4 daagse. Omdat ik een groot voorstander ben van extra bewegen wil ik graag de lopers stimuleren. Ga jij de Nijmeegse 4 daagse lopen geef dit aan mij door! Mail een kopie van je bevestigingskaart en vermeld je maat. Ik beloon je met een exclusief “Sonja Bakker” T-shirt.
Wat zal het een prachtig gezicht zijn straks een lint Sonja Bakker lopers door Nijmegen…..
Mail naar 4daagse@sonjabakker.nl en vergeet niet je adres en maat te vermelden! Een copie van je bevestigingskaart voor 15 juni naar mij gemaild betekend voor 12 juli je T-shirt in huis!

Kip in de oven

voor 4 personen

Afbeelding

ingrediënten:
- 2 eetlepels olijfolie
- 4 kipkarbonades
- 8 kippenvleugeltjes
- 1 grote ui
- 3 lente-uitjes
- 1 rode paprika
- 1 gele paprika
- 200 gr. champignons
- 400 gr. sperziebonen
- 400 gr aardappelschijfjes
- 3 eetlepels bak en braad vloeibaar
- 6 knoflookteentjes
- kipkruiden en kerrie naar keuze
- peper en zout (weinig)

Bevat per portie:
410 kcal.

Bereiding:
De kipdelen insmeren met kipkruiden, kerrie, peper en zout. Braad de kip rondom bruin in een koekenpan in twee eetlepels olie. Oven voor verwarmen op 180 graden celsius. Een ruime ovenschaal invetten met een beetje olie. De aardappelschijfjes, sperziebonen, champignons, paprika, ui en lente-ui schoonmaken en snijden. Verdeel in de ovenschaal: de kipkarbonades in het midden, de vleugeltjes, aardappelschijfjes en groente er omheen zodat het er leuk uitziet. Naar smaak knoflookteentjes heel fijn snijden. Samen met de bak en braad vloeibaar over de schotel verdelen. Afdekken met aluminiumfolie en in ongeveer 60 minuten gaar laten worden. (prik in de kip; is het vleessap helder dan is de kip gaar)

Foutje:
Helaas is er in mijn boek ”Zomerslank met Sonja” een drukfoutje geslopen. In de perzikentaart staat 100 gram zoetstof dit moet natuurlijk 10 gram zijn en in de volgende druk is dit ook veranderd. Sorry maar ik hoop dat iedereen begreep dat er geen ander halve pot zoetstof in een taart gaat!

Website:
Medio juni moet het gerealiseerd zijn; een nieuwe website in frisse mooie kleuren! Ik wil blijven vernieuwen en jullie nog beter van dienst zijn en dat gaat met deze website weer beter lukken. Bovendien komt er informatie over mijn Foundation waarvoor ik al € 50.000 heb gereserveerd. Op het ogenblik verdiep ik mij in een aantal projecten en met foto’s wil ik jullie op de hoogte houden hoe het verloopt in mijn foundation.

Gesloten