Nieuwsbrief mei 2007

Alle nieuwsbrieven van Sonja

Moderators: Iet, anna_c_l

Gesloten
Forumbeheer
Site Admin
Berichten: 42
Lid geworden op: do jan 04, 2007 9:15 pm
Contacteer:

Nieuwsbrief mei 2007

Bericht door Forumbeheer » ma mei 07, 2007 2:30 pm

De nieuwste Sonja Bakker nog voor moederdag in huis!

Zondag 13 mei is het weer moederdag; dé dag om je moeder in het zonnetje te zetten. Maar natuurlijk niet alleen je moeder ook je vrouw of vriendin wil graag verrast worden. En dat kan nu wel op een hele speciale manier, want Sonja haar nieuwste boek “Zomerslank met Sonja!” (ISBN 978-90-78211-07-5) is nu in de voorverkoop te bestellen! Natuurlijk heb je het dan voor moederdag in huis. En wees er snel bij want de eerste 1000 bestellingen krijgen een gesigneerd boek in de brievenbus.

Bestellen gaat gemakkelijk op de site http://www.sonjabakker.nl/ daar vind je het boek tussen de andere boeken.
"Zomerslank met Sonja!" kost € 13,95 en kun je nu in een exclusieve verpakking bestellen.

Afbeelding

Zomerslank voor de vakantie

Wat vind je allemaal in mijn nieuwe boek? Wanneer ik jullie spreek tijdens mijn lezingen of ik lees mijn mail dan merk ik dat er een grote behoefte is aan snel nog een paar kilo kwijt voor de vakantie. De zomerkleren moeten tenslotte weer aan en alles staat nu eenmaal wat leuker met een paar kilo minder. Kies liever niet voor een crash dieet maar zoek naar een gezonde oplossing.
Daar speel ik graag op in met nieuwe weekmenu’s en lekkere zomerse recepten. Natuurlijk ontbreken ook de zomertips niet en wat je het beste kunt eten wanneer je op vakantie of in het buitenland bent.
En omdat afvallen niet altijd duur hoeft te zijn heb ik per dag voor je uitgerekend wat je aan de boodschappen kwijt bent. Veel succes ermee!


Recept uit “Zomerslank met Sonja!”

Perzikenvlaai voor moederdag

1 citroen of citroensap - 1 blik perziken op sap, zonder suiker - 4 eieren - snufje zout - 500 gram magere kwark - 1 zakje vanillepuddingpoeder -100 gram zoetstof - poedersuiker - slankroom

Bereiding

Spray een springvorm in. Pers het sap uit de perziken en laat ze uitlekken. Klop de eieren met 100 gram zoetstof en het zout tot schuim. Roer de kwark, 3 eetlepels citroensap en de vanillepuddingpoeder door het eischuim. Doe de helft van de kwark in de springvorm. Verdeel de perziken hierover, eventueel op 2 na, voor de garnering. Strooi vervolgens de rest van de kwark eroverheen. Bak de taart in ongeveer een uurtje in de oven. Laat de vlaai afkoelen en strooi er een beetje poedersuiker overheen en spuit er een toefje slankroom op.

Per portie: 146 kcal - 11 gr eiwit - 1,5 gr vet - 16 gr koolhydraten


"Erreichen Sie Ihr Traumgewicht!"


Inmiddels is mijn vertaling van "Bereik je ideale gewicht!" nu ook verkrijgbaar via mijn site. Het boek is helemaal op de Duitse eetwijze gebasseerd. Alle produkten die in het boek voorkomen zijn dus goed verkrijgbaar in Duitsland. "Erreichen Sie Ihr Traumgewicht!" kost 14,95, exclusief verzendkosten. Ook is mijn Duitse website http://www.sonjabakker.de/ vanaf vorige week in de lucht.

Afbeelding

Gesloten