Nieuwsbrief april 2007

Alle nieuwsbrieven van Sonja

Moderators: Iet, anna_c_l

Gesloten
Forumbeheer
Site Admin
Berichten: 42
Lid geworden op: do jan 04, 2007 9:15 pm
Contacteer:

Nieuwsbrief april 2007

Bericht door Forumbeheer » ma apr 16, 2007 1:33 pm

De metamorfose:
Op 3 april was het dan zo ver, 5 winnaars kwamen voor de metamorfose naar de studio van Nick van Ormondt. Hier werden zij prachtig opgemaakt, hun haar werd gedaan en met leuke kleding zagen zij er zomerslank uit. Gerry, Ardi, Corella, Annelies en John het was een topdag en jullie staan prachtig in mijn nieuwe boek “Zomerslank met Sonja” Bedankt hiervoor!
AfbeeldingAfbeelding

Ardi voor en Ardi na

De derde week van mei ligt mijn nieuwe boek "Zomerslank met Sonja" in de winkel. Hierin vind je weekmenu’s voor de man en vrouw om snel en verantwoord weer in je badpak of short te passen. Bovendien krijg je veel recepten, zomerse tips en hoe te eten in het buitenland tijdens je zomervakantie. Ook vind je de kosten die je per dag kwijt bent aan boodschappen, zo zie je dat wanneer je gewicht wilt verliezen je helemaal niet duur uit hoeft te zijn!

Goed voor de huishoudportemonnee
Niet alleen is nu wel duidelijk dat mensen die de Sonja Bakker-methode volgen een gezonder leven leiden, maar uit berekeningen is gebleken dat je met mijn weekmenu’s geld kunt besparen. Volgens onderzoeken gooien we tussen de 10 en 25 procent van ons voedsel uiteindelijk in de vuilnisemmer. Dat komt omdat we onze porties te ruim inkopen en steeds minder mensen de ‘kliekjes’ verwerken tot een maaltijd.
Omdat ik duidelijk aangeef hoeveel groente en vlees je voor je maaltijd nodig hebt, gaat er minder voedsel verloren. Een bureau uit het oosten van het land heeft berekend dat mijn methode in Nederland een besparing van miljoenen kan opleveren.

Duitse boek vanaf 27 april leverbaar
Eindelijk is het dan zover. ’Erreichen Sie Ihr Traumgewicht!’ de vertaling van ’Bereik je ideale gewicht!’ ligt nu bij de drukkerij, en is vanaf 27 april via mijn site te verkrijgen. We hebben 1,5 jaar aan het boek gewerkt, omdat veel Nederlandse produkten niet in Duitsland te koop zijn. Gezien de vele vragen naar deze vertaling vertrouw ik erop dat mijn methode ook in Duitsland zijn weg zal vinden.


Hier alvast een voorproefje uit ’Zomerslank met Sonja’

Kalkoen met perzikensaus voor 2 personen

Afbeelding

Ingediënten

200 gram kalkoenfilet
1 á 2 teentjes knoflook
1 eetlepel honing
1 eetlepel sojasaus
250 gram perziken (evt. uit blik)
1 glas perzikensap (uit blik)
½ kippenbouillonblokje
1 scheutje olijfolie
1 á 2 eetlepels maïzena

Bereiding

Meng de knoflook en sojasaus en marineer daarin de in stukjes gesneden kalkoen in ongeveer 30 minuten. Bak de kalkoen in een scheutje olijfolie. Mix 125 gram perzikenblokjes met een half glassap. Voeg het bij de kalkoen, samen met een glas water en de bouillon. Laat het ongeveer 10 minuten pruttelen. Voeg 125 gram in stukken gesneden perzik toe, samen met een half glas sap met de eetlepel honing. Meng de maïzena eerst met wat
water tot een glad papje. Roer het maïzenapapje door de perzikensaus.
Lekker met wokgroenten en rijst. Zo heb je een makkelijke en gezonde maaltijd.

Bevat per portie: 169 kcal - 17 gram eiwit - 4 gram vet - 14 gram koolhydraten

Gesloten