Nieuwsbrief december

Alle nieuwsbrieven van Sonja

Moderators: Iet, anna_c_l

Gesloten
Gebruikersavatar
Iet
Site Admin
Berichten: 179
Lid geworden op: ma jun 19, 2006 7:23 pm
Contacteer:

Nieuwsbrief december

Bericht door Iet » di dec 05, 2006 1:58 pm

Afbeelding
Sonja voor één week hoofdredacteur van vrouwenblad Flair
Sonja: “Of ik lang heb moeten nadenken toen Flair mij vroeg om voor één keer hoofdredacteur te zijn?
Nee! Want Flair is een blad dat bij mij past: nuchter, enthousiast en altijd in voor iets nieuws.
Het leek me fantastisch om voor een keer mijn favoriete tijdschrift te runnen.
Het was een superervaring om in dit team van ruim dertig enthousiaste vrouwen te mogen meedraaien.
En het resultaat, daar ben ik apetrots op.

Veel indruk maakte mijn bijzondere ontmoeting met Frans Bauer.
Uniek is ook mijn zeer persoonlijke familiefotoalbum.
Heel speciaal vind ik het dat Yolanda naakt op de foto durfde voor de rubriek Mijn Lijf, nadat ze vijftien kilo afviel.
En wil je weten hoe de vonk tussen mijn man Koen en mij na twintig jaar alsnog oversprong? Hoe ik woon? Of wat ik vind van mijn Koefnoen-persiflage?
Je leest het allemaal in deze Flair!”

Nummer 49, de Flair met Sonja als gasthoofdredacteur, ligt vanaf 4 december in de winkel.

Afbeelding
Het nieuwe boek: Bereik en behoud je ideale gewicht!
Het is ongeloofelijk maar waar, er zijn nu al meer dan 180.000 boeken verkocht van mijn nieuwe boek: Bereik én behoud je ideale gewicht!. Afgelopen donderdag had ik de lancering bij Fiftheen in Amsterdam.
Mijn ouders heb ik het eerste exemplaar overhandigd.
En wat waren ze trots! Een dag met een gouden randje.
Vrijdag had ik de Meet and greet dag in Heerhugowaard.
Ruim 1000 mensen kwamen naar Heerhugowaard om in de feestvreugde mee te delen.
De mensen kwamen uit het hele land, zelfs een oude dame (82 jaar) uit Rotterdam kwam speciaal naar Heerhugowaard om mij te bedanken.
Ze was ruim 18 kilo afgevallen.
Op mijn vernieuwde site staan een aantal foto’s van de Meet and greet onder kopje ’Nieuws’.
Ook staat er een leuk fimpje van afgelopen donderdag op mijn site onder kopje ’media’.


Tips voor de decembermaand
Neem liever een appelkruimeltaart (190 kcal) dan een appelflap (395 kcal). Als je in de decembermaand nou eens teveel eet, compenseer dit dan met een fruitdag de dag erna.
Neem die dag zoveel fuit als je wilt (let op: maximaal 2 bananen) en neem als diner een heerlijke salade met 30+ kaasblokjes erin.
Je kan ook altijd nog maximaal 2 koppen bouillon erbij nemen.
Drink wel genoeg water die dag.
Als je dit doet, kom je niet veel aan en zit je meteen weer in je ritme. Trouwens, van een fruitdag krijg je veel energie! Let op met pepernoten, 1 pepernoot bevat ruim 25 kcal!
En vaak blijf je erin door eten.


Kerstrecepten
Vanaf 10 december komen er extra kerstrecepten op http://www.sonjabakker.nl te staan. Deze recepten zijn allemaal makkelijk om te bereiden en heerlijk van smaak.

Groetjes van Sonja

Gesloten