nieuwsbrief september

Alle nieuwsbrieven van Sonja

Moderators: Iet, anna_c_l

Gesloten
Gebruikersavatar
Forumadmin
Site Admin
Berichten: 80
Lid geworden op: vr feb 17, 2006 12:25 pm

nieuwsbrief september

Bericht door Forumadmin » di sep 26, 2006 5:23 pm

Je hebt elk moment van de dag de keuze: Ga je ervoor of niet?

Nog stééds op 1!

Het is ongelooflijk maar waar: Bereik je ideale gewicht! staat nog steeds op 1 in de boeken Top-10. Dat niet iedereen mij dit succes gunt, bleek wel uit de uitzending van televisieprogramma Radar van 11 september. Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en positieve mailtjes die ik heb ontvangen n.a.v. van die uitzending.

Sonja in Je Echte Leeftijd

Altijd op zoek naar een uitdaging, nam ik de uitnodiging van SBS6 aan om als één van de deskundigen mee te werken aan het televisieprogramma: ‘Je Echte Leeftijd’. Nieuwsgierig? Je Echte Leeftijd wordt wekelijks uitgezonden op woensdag uitgezonden om 21.30 uur op SBS6.


In het programma worden mensen geconfronteerd met het moment waarop ze statistisch gezien zullen overlijden als ze hun ongezonde levensstijl doorzetten. In Je Echte Leeftijd wordt mensen een spiegel voorgehouden. Veel Nederlanders leven ongezond. Verkeerde voeding, te weinig beweging, roken, maar ook stress en te weinig slaap zijn grote bedreigers van een gezond leven. In de tv-serie Je Echte Leeftijd laat ik, als een van de deskundigen, zien hoe mensen hun levensverwachting naar boven kunnen bijstellen als zij gezonder gaan leven.


Trots op je nieuwe lijf?

Ben je met mijn dieet goed afgevallen, en helemaal blij met je nieuwe lijf? Dan wil het weekblad Flair je graag uitnodigen voor de rubriek Mijn Lijf, waarin je op je mooist op de foto wordt gezet. Donderdag 28 september wordt echt een verwendagje! Mail Flair: flair@sanoma-uitgevers.nl o.v.v. Sonja Mijn Lijf. Graag met een foto, je leeftijd, en je telefoonnummer overdag.


Begin december in de winkel: Bereik én behoudt je ideale gewicht!

Na ‘Bereik je ideale gewicht!’ en ‘Bereik je ideale gewicht voor kinderen én tieners!’ verschijnt begin december mijn tweede boek voor volwassenen. Eén van de meest gestelde vragen aan mij is: ‘Hoe blijf ik op gewicht als ik die kilo’s straks kwijt ben?’ Daarom gaat dit boek verder waar het eerste ophield. Ik geef je acht kant-en-klare makkelijke weekmenu’s voor mannen en vrouwen om af te vallen én daarnaast een vervolgprogramma van 4 weken, waarin ik je help om je ideale gewicht daarna ook vast te houden. Natuurlijk ook in dit boek verhalen uit de praktijk, vragen & antwoorden, héél veel lekkere recepten. Maar ook: handige lijstjes om mee te nemen naar de supermarkt en als je uit eten gaat, oefeningen om thuis te doen. Stap voor stap verander je je eetpatroon met als resultaat: een leven lang een gezond lichaam.Voor iedereen die af wil vallen, maar ook een prima ‘opfriscursus’ voor iedereen die op gewicht is en weer even een oppepper kan gebruiken!


Tip: Weer of geen weer… Naar buiten!
Wat een barre augustusmaand was het… Met die regen had zelfs ik weinig zin om naar buiten te gaan. Gelukkig is daar altijd mijn trouwe hond Molly die drie keer per dag wil worden uitgelaten… En ik merk dat ik me na zo’n halfuurtje stevig doorstappen in de buitenlucht een heel ander mens voel. We hebben nu een heerlijke nazomer, maar ook op de dagen dat het met bakken uit de lucht komt raad ik je aan om elke dag een halfuur te bewegen. Goed om je stofwisseling te stimuleren én het daglicht geeft je extra energie!

Gesloten