Sonja maakt een doorstart

Een topic om alle berichten in te zetten over Sonja, die in de media verschijnen, zowel positief als negatief.

Moderators: Iet, anna_c_l

Gesloten
Sid

Sonja maakt een doorstart

Bericht door Sid » ma jan 04, 2010 8:45 am

Dit bericht had ik bij mijn mail:

Beste Sid,

Een nieuw jaar, een nieuw begin. En wat voor begin! Ik ga u persoonlijk helpen met afvallen via mijn online afslankprogramma. Gezamenlijk gaan wij uw streefgewicht bereiken en ervoor zorgen dat eten weer een feest wordt. Vanaf 7 januari 2010 kunt u zich inschrijven via de website.

Of het nu gaat om die extra kilo’s van de feestdagen, of dat we samen flink aan de slag moeten. Ik ben er voor u, samen staan we sterk.

" Eet de helft minder, drink een kwart minder, lach tweemaal zo veel"

Omdat ik u persoonlijk ga begeleiden is het aantal inschrijvingen beperkt, ik ga in totaal de komende 10 weken vijftig mensen begeleiden.

Ik hoop u weer de motivatie te kunnen geven om de extra kilo’s aan te pakken. Het valt niet altijd mee om weer te beginnen met afvallen, maar weet dat ik u weer graag op weg help. Tien weken lang ontvangt u een weekmenu aangepast aan uw persoonlijke wensen.

*Wat kost het?
Gedurende 10 weken ontvangt u elke week een persoonlijk weekmenu met eenvoudige en smakelijke recepten. Bij de start van het programma geeft u op een lijst uw persoonlijke voorkeuren aan. Naast de 10 weekmenu’s ontvangt u een boekenpakket bestaande uit één van mijn boeken naar keuze en een set motivatiekaartjes, u betaalt € 95,00. Leuk om te krijgen of om iemand cadeau te doen.


Gebruikersavatar
knabbeltje
Berichten: 4303
Lid geworden op: za sep 23, 2006 4:42 pm
Contacteer:

Re: Sonja maakt een doorstart

Bericht door knabbeltje » ma jan 04, 2010 9:02 am

Drink een kwart minder, nou Sid, dan krijgen we nog zat 000006 000006 000006
groetjes,
Knabbel

Afbeelding

Gebruikersavatar
Nans
Berichten: 3267
Lid geworden op: di dec 19, 2006 8:23 pm
Contacteer:

Re: Sonja maakt een doorstart

Bericht door Nans » di jan 05, 2010 6:34 pm

Katjing de kassa rolt weer bij Miss Sonja,zeker weer een reisje maken naar Afrika met d'r lover 000006
YouFeed mijn website met dieetadviezen,ook met een forum.

ali
Berichten: 795
Lid geworden op: zo feb 15, 2009 11:57 am
Contacteer:

Re: Sonja maakt een doorstart

Bericht door ali » di jan 05, 2010 8:26 pm

heeft ze een neger 000018 000006
Afbeelding
Greetz Ali

sonia73

Re: Sonja maakt een doorstart

Bericht door sonia73 » di jan 05, 2010 8:39 pm

lover?????? 000001

Gesloten