Bericht van de helpdesk van Sonja Bakker

Een topic om alle berichten in te zetten over Sonja, die in de media verschijnen, zowel positief als negatief.

Moderators: Iet, anna_c_l

Gesloten
Gebruikersavatar
anna_c_l
Site Admin
Berichten: 1449
Lid geworden op: ma jun 19, 2006 7:40 pm
Contacteer:

Bericht van de helpdesk van Sonja Bakker

Bericht door anna_c_l » zo sep 27, 2009 9:32 am

Beste Anna,
Een verdrietige dag vandaag. Eigenlijk wilde ik het pas morgen naar buiten brengen, maar helaas is er ergens gelekt en stond het opeens op het internet. Ik wilde iedereen rustig op de hoogte brengen maar daarvoor was het toen te laat. Dus een wat onpersoonlijk berichtje op mijn website en nog niet de mogelijkheid om jullie door middel van een mailtje te informeren.
Het online programma is iets waar ik de laatste jaren met veel plezier aan gewerkt heb en ik vond het erg fijn om toch zoveel mensen te kunnen helpen iets waar ik door het succes, in mijn praktijk geen tijd meer voor had.
Helaas moet dit stoppen. Morgen komt er een uitgebreide verklaring in de Telegraaf en ook op mijn site. Het online programma loopt nog door tot en met 1 december, zodat iedereen zijn programma af kan maken, en ik ben nog aan het bekijken of ik daarna mijn website met mogelijkheden tot chatten en forum in stand kan houden.
Ik wil je bedanken voor je vertrouwen en wens je heel veel succes in de toekomst toe. Natuurlijk houd ik je de komende weken op de hoogte en zal ik ook regelmatig op de chat te vinden zijn.
Voor nu een fijn weekend,
Lieve groet van Sonja
Afbeelding
Groetjes,
Anna

crissie
Berichten: 2875
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 10:30 am
Contacteer:

Re: Bericht van de helpdesk van Sonja Bakker

Bericht door crissie » zo sep 27, 2009 11:40 am

Hartstikke mooi dat ze iedereen zo n bericht sturen.

Christa
Afbeelding

Gebruikersavatar
@nne
Berichten: 6660
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 8:56 am
Contacteer:

Re: Bericht van de helpdesk van Sonja Bakker

Bericht door @nne » zo sep 27, 2009 3:42 pm

ja die mail heb ik ook idd gekregen.... 000010
[url="http://www.caloriedagboek.nl"][img]http://www.caloriedagboek.nl/dieetticker/img/UQ7EPEH13929.jpg[/img][/url]

Sunshine
Berichten: 4321
Lid geworden op: do jun 01, 2006 12:35 pm
Contacteer:

Re: Bericht van de helpdesk van Sonja Bakker

Bericht door Sunshine » ma sep 28, 2009 6:18 pm

ik ook 000010
Groetjes Bianca


Afbeelding

Gebruikersavatar
anna_c_l
Site Admin
Berichten: 1449
Lid geworden op: ma jun 19, 2006 7:40 pm
Contacteer:

Re: Bericht van de helpdesk van Sonja Bakker

Bericht door anna_c_l » ma sep 28, 2009 7:04 pm

tuurlijk, iedereen die is ingeschreven op haar site krijgt deze mail, maar aangezien niet al onze forumleden daar komen wilde ik het toch even doorgeven.
Afbeelding
Groetjes,
Anna

Sid

Re: Bericht van de helpdesk van Sonja Bakker

Bericht door Sid » za okt 03, 2009 1:01 pm

Ik heb geen mail gezien.......
Maar het nieuws viel niet te missen 000001

Gesloten