Sonja bij Eenvandaag

Een topic om alle berichten in te zetten over Sonja, die in de media verschijnen, zowel positief als negatief.

Moderators: Iet, anna_c_l

Gesloten
Sanna1

Sonja bij Eenvandaag

Bericht door Sanna1 » di nov 20, 2007 7:17 pm

Wellicht hebben meerdere mensen het vandaag op Eenvandaag gezien, want er was een onderwerp over Sonja Bakker. Het ging er weer over dat het een crash-dieet zou zijn en dat het voor de lange termijn niet zou werken.
Ook beschuldigde een andere bekende afval-methode haar ervan dat het haar klanten en vestigingen zou kosten.

Waarom zijn er toch steeds mensen die Sonja op deze manier willen afvallen? Ze geven aan dat het geen jaloezie betreft! Dat vraag ik mij ten sterkste af! En voor lange termijn? Ik doe al een tijd niet meer 'streng' en kom minimaal aan. Misschien komt het gewoon omdat ik mij een andere levenstijl heb aangemeten qua eten?

Ik vind het kortom jammer om te zien dat zij steeds zo beledigd wordt, terwijl zij gelukkig de eer aan zichzelf houdt, en het niet nodig vindt om andere dieten af te kraken.

Ik wens iedereen veel succes met de SB-methode en ik geloof er gewoon in dat iedereen het kan, mits je het maar wil!!!

Gr. Sanna

Gebruikersavatar
anna_c_l
Site Admin
Berichten: 1449
Lid geworden op: ma jun 19, 2006 7:40 pm
Contacteer:

Bericht door anna_c_l » di nov 20, 2007 7:47 pm

Afbeelding
Afbeelding
Groetjes,
Anna

Sid

Bericht door Sid » wo nov 21, 2007 7:57 am

Er stond gisteren een heel artikel op de voorpagina van de Telegraph. Over het sluiten van Ladyline onder andere. Tja. voor rond de 15 euro heb je een Sonjaboek te pakken terwijl je bij Ladyline 1500 kwijt bent. Vlot verdiend, of niet meiden?

Groetjes,

Gesloten