Zomerslank met Sonja

Een topic om alle berichten in te zetten over Sonja, die in de media verschijnen, zowel positief als negatief.

Moderators: Iet, anna_c_l

Gesloten
Silvia29

Zomerslank met Sonja

Bericht door Silvia29 » vr apr 13, 2007 7:09 pm

Ik lees net dat er een nieuw boek aankomt van Sonja,met weekmenu's en recepten speciaal gebaseerd op de zomer.

Lijkt mij heerlijk,lekker zomerfruit!!

Op sonja haar site staat dat het boek in mei in de winkels komt. :D

Grt
Silvia

Karin66

Bericht door Karin66 » vr apr 13, 2007 8:22 pm

Jippie, die gaan we even in de gaten houden....
Ik moet komende maandag volgens het boekje zuurkool eten, maar ja.......

Karin66

Bericht door Karin66 » vr apr 13, 2007 8:29 pm

NIEUW BOEK SONJA BAKKER


Uit de vele reacties die Sonja dagelijks ontvangt, kwam de wens naar voren om een speciale uitgave te maken die gericht is op de zomer. De zomer is DE periode waarin veel mensen hun gewicht in betrekkelijk korte tijd willen verliezen. Sonja heeft voor deze uitgave speciale weekmenu’s en recepten voor zomergerechten samengesteld. Het boek bevat verder veel vakantietips en een aantal succesverhalen uit de praktijk.

Dit is idd wat er op haar site over staat, nou kom maar op met dat boek. Mei duurt nog wel lang, hoor :wink: :lol: :roll:

~Naisdo~

Bericht door ~Naisdo~ » vr apr 13, 2007 8:52 pm

ikke hebbe ikke hebbe ikke hebbe :lol: :lol:

Gebruikersavatar
anna_c_l
Site Admin
Berichten: 1449
Lid geworden op: ma jun 19, 2006 7:40 pm
Contacteer:

Bericht door anna_c_l » vr apr 13, 2007 9:26 pm

ikke ook ikke ook ikke ook
Afbeelding
Groetjes,
Anna

Francis30

Bericht door Francis30 » za apr 14, 2007 2:06 am

Oh nee he nog een boek.




HEBBEEEEEEEE

Harr

Bericht door Harr » za apr 14, 2007 6:02 am

Alweer een boek? :|
Ben net halverwege met boek 2.

Laat haar dat dan ook met 't andere boek combineren :roll:.
Straks heb ik tig boeken liggen die ik moet volgen, haha :?

Amethyst

Bericht door Amethyst » za apr 14, 2007 9:29 am

Ha, dat komt mooi uit! Het boek wat ik 5 weken geleden heb gekocht, ja dat mooie nieuwe, begint uit elkaar te vallen!

Ik weet nog niet of het nou aan de kwaliteit van het boek ligt of dat het is omdat ik er zoveel in blader :)

Maar het lijkt me i.i.g. heel leuk om na mijn eerste 8 weken SB aan een ander boek te kunnen beginnen, lekker afwisselend!

Ik val niet zo snel af als de eerste weken, sta een beetje stil nu, maar ik vind het SB dieet echt ideaal. Ik vind alles lekker en we eten nu veel afwisselender dan voorheen. Dus ik ben zeer benieuwd naar de zomerrecepten!

Groetjes,
Amethyst

Meisss

Bericht door Meisss » za apr 14, 2007 9:51 am

Ik hoop dat er lekker veel salades in staan. Als ik moet gokken denk ik bij het zomerboek aan salades en veel fruit (zo zie ik de zomer tenminste haha)

timmetje

nieuw boek

Bericht door timmetje » zo apr 15, 2007 7:05 am

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HEBBEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IK VERHEUG ME ER NU AL OP!!! :D :D :D

GROETJES,
NICOLE

Lorien

Bericht door Lorien » zo apr 15, 2007 2:38 pm

GA hem ook maar even halen dan :)

*Annemiek*

Bericht door *Annemiek* » zo apr 15, 2007 5:17 pm

Ik wil em oooooooooooohooooooooooooooook.

En persoonlijk vind ik "Sonja-en" in de zomer toch prettiger. Fruit is lekkerder en ik vind een rauwkostsalade in de winter niks an.

Zullen we korting krijgen als we er 50 tegelijk bestellen? :wink:

Groetjes Annemiek

femmie

Bericht door femmie » zo apr 15, 2007 9:34 pm

ik ga hem zeker kopen,

Gebruikersavatar
knabbeltje
Berichten: 4303
Lid geworden op: za sep 23, 2006 4:42 pm
Contacteer:

Bericht door knabbeltje » ma apr 16, 2007 1:51 pm

Ja lekker allemaal barbequegerechten :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:



Las het berichtje net pas. Is inderdaad wel handig om voor het zomerseizoen wat appart te hebben. Dingen die dan te krijgen zijn en ook niet zo duur.
Eigenlijk moet ze een hele jaarplanning maken en even afspreken met de super wat er die week in de aanbieding moet zijn :lol: :lol: :lol:
groetjes,
Knabbel

Afbeelding

Karin66

Bericht door Karin66 » ma apr 16, 2007 2:51 pm

De derde week van mei ligt mijn nieuwe boek "Zomerslank met Sonja" in de winkel. Hierin vind je weekmenu’s voor de man en vrouw om snel en verantwoord weer in je badpak of short te passen. Bovendien krijg je veel recepten, zomerse tips en hoe te eten in het buitenland tijdens je zomervakantie. Ook vind je de kosten die je per dag kwijt bent aan boodschappen, zo zie je dat wanneer je gewicht wilt verliezen je helemaal niet duur uit hoeft te zijn!

Dit staat in haar nieuwsbrief van april, dus nog iets van 5 weken.........

Robfan

Bericht door Robfan » ma apr 16, 2007 4:57 pm

Kom maar op met die zomergerechten!!!!
Lekker veel salades hoop ik en misschien nog wat bbq recepten.....
Ik kan niet wachten.... :wink:
Misschien wel een beetje commercieel van Sonja, maar we trappen er waarschijnlijk wel weer in met z'n allen...... :D

Meisss

Bericht door Meisss » ma apr 16, 2007 5:02 pm

Ik blader dat boek eerst even door in de winkel om te kijken of ik er wat aan ga hebben.. Als er allerlei salades enzo instaan (gewoon echte zomergerechten) dan is de kans vrij groot dat ook dat boek hier het huis inkomt haha

brenda

Bericht door brenda » ma apr 16, 2007 7:32 pm

Ik blader er eerst in de winkel door heen. En als er veel salades in staan die niet te ingewikkeld zijn (lees die je zelf ook kunt bedenken) dan denk ik dat ik het laat liggen...

maar aan de andere kant het is wel heel praktisch met alle voor beeld menus en al... :? Ik ben er nog niet uit. Zal ook wel niet goedkoop zijn dat nieuwe boek... :D

Gebruikersavatar
Nans
Berichten: 3267
Lid geworden op: di dec 19, 2006 8:23 pm
Contacteer:

Bericht door Nans » di apr 17, 2007 9:10 am

IKKE WILLE HEBBE :wink: ga ik wel ff in de gaten houden en direct kopen als ie er is .
Lekker gerechten voor in de tuin,mmmhh
YouFeed mijn website met dieetadviezen,ook met een forum.

Gebruikersavatar
knabbeltje
Berichten: 4303
Lid geworden op: za sep 23, 2006 4:42 pm
Contacteer:

Bericht door knabbeltje » di apr 17, 2007 10:14 am

Stonden er ook nieuwe weekmenu´s in ===== mijn leestekens liggen weer door elkaar. Geloof dat ik hier al honderd keer gevraagd heb hoe ik het weer goed kan krijgen. Robfan jij wist het :lol: :lol: :lol:
Ctrl. en nog iets. KRijg het niet voor elkaar.''''))'''((__&%%$#'
groetjes,
Knabbel

Afbeelding

~Naisdo~

Bericht door ~Naisdo~ » di apr 17, 2007 10:15 am

knabbje, even onderin je balk van je pc kijken daarstaat dan NL of EN als het NL is moet je even op de NL klikken, met recht en dan op EN ( voor engels) klikken dan heb je alles weer als het goed is :wink:

Gebruikersavatar
knabbeltje
Berichten: 4303
Lid geworden op: za sep 23, 2006 4:42 pm
Contacteer:

Bericht door knabbeltje » di apr 17, 2007 10:23 am

====?????



Hij werkt weer, had het even opgezocht in mijn dagboekje, jaaaaren geleden. Kon ook ctrl. shift tegelijk.
Heb het even op jou manier geprobeert maar ik krijg geen (EN)


Bedankt, maar weet jij of er ook nieuwe weekmenu's instaan?
groetjes,
Knabbel

Afbeelding

~Naisdo~

Bericht door ~Naisdo~ » di apr 17, 2007 10:24 am

nee solllyyyy :lol:

timmetje

boek

Bericht door timmetje » di apr 17, 2007 10:52 am

knabbeltje schreef:Ja lekker allemaal barbequegerechten :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:



Las het berichtje net pas. Is inderdaad wel handig om voor het zomerseizoen wat appart te hebben. Dingen die dan te krijgen zijn en ook niet zo duur.
Eigenlijk moet ze een hele jaarplanning maken en even afspreken met de super wat er die week in de aanbieding moet zijn :lol: :lol: :lol:


Hahahhahaahahahaha!!!!!!!!!!!!!!! Vind ik wel een errug goeie. Effen afspraken maken met Appie!!!Zullen we gaan lobbyen Knabbeltje?
:D :D :D :D
Groeten Nicole

snoetie

Bericht door snoetie » di apr 17, 2007 7:26 pm

Gereserveerd bij Bol.com :P

Gesloten