Sonja vanmiddag op radio weer afgebrand

Een topic om alle berichten in te zetten over Sonja, die in de media verschijnen, zowel positief als negatief.

Moderators: Iet, anna_c_l

Gesloten
Smerretje

Sonja vanmiddag op radio weer afgebrand

Bericht door Smerretje » di jan 09, 2007 4:29 pm

Rob vertelde vanmiddag dat hij op radio Rijnmond een gesprek had gehoord en daar werd Sonja weer helemaal afgebrand. Zoals wij allang weten dat er te weinig calorieen in een dag zouden zitten en dat mevr. alles maar bij elkaar bedacht heeft dat het een dieet lijkt, iedereen valt zo af. Nou mij kan het niets schelen en ok misschien kom ik op den duur weer aan dan begin ik toch weer van voren af aan. Wie geeft elke dag op een presenteerblaadje aan wat je moet eten, niemand toch, makkelijker kan het niet.
Ja kan beter een sport gaan beoefenen, dat raadt Sonja toch ook aan?
Weer iemand die jaloers is, er zal best een kern van waarheid inzitten maar zij heeft ons allemaal zover gekregen dat we gezonder eten, althans dit gezin dan. :lol:

flowerfairy

Bericht door flowerfairy » wo jan 10, 2007 3:40 pm

Zolang ze succes heeft zullen dit soort berichten wel blijven komen, nou ze doen hun best maar, wij weten wel beter!!!

Lorien

Bericht door Lorien » do jan 11, 2007 8:57 am

Zijn gewoon stikjaloers!!

Er zijn zo verschrikkelijk veel mensen afgevallen met deze methode!! daar zijn wij allemaal het levende bewijs van hihi :lol: 8)

Gebruikersavatar
anna_c_l
Site Admin
Berichten: 1449
Lid geworden op: ma jun 19, 2006 7:40 pm
Contacteer:

Bericht door anna_c_l » wo mar 21, 2007 8:29 pm

Ja, we genieten allemaal veel bewuster en meer van hetgeen we vroeger gedachteloos naar binnen werkten. :oops:
Nu ook even een positief bericht. Ik hoorde vandaag dat Frans Bauer ruim 20 kg. was afgevallen door Sonja en daar heel blij mee was. Zegt het voort. Zegt het voort. :D
Afbeelding
Groetjes,
Anna

Xena

Bericht door Xena » do mar 22, 2007 6:49 am

Toen ik gistermorgen bij mijn moeder even op de koffie ging, (ze wist dat ik aan het Sonja Bakkeren was) had ze mij al 6 weken niet gezien. Toen ik haar al eens aanraade om ook te gaan SB'en trok ze haar schouders op en zei nee ik hou het wel bij die van mij (een ongezonder dieet dan SB geloof me)

Toen ik gistermorgen haar huisje binnen stapte, zei ze gelijk tegen mijn man, Rudi kruip even achter mijn pc en bestel mij het boekje van Sonja eens, want jeee wat zijn jullie afgevallen. Mam is 76 jaar :D

We hebben voor haar gelijk bij Bol.com het boekje besteld en ze krijgt hem vandaag thuis bezorgd!

brenda

Bericht door brenda » di mar 27, 2007 9:32 pm

Het is al eerder gezegd maar men kan het niet hebben dat Sonja met dit dieet gewoon binnen is. :twisted:

Ik ben blij voor haar en gun het haar van harte ze heeft er ongetwijfelt hard voor moeten werken :roll:

Mensen moeten gewoon verstandig na denken wat eten betreft en met het sb dieet als extra steun kom je een heel eind dat hebben we hier al wel gemerkt. :D

En ik heb het gewoon nodig om een stok achter de deur te hebben en dat heb ik gevonden in het sb dieet. en vele met mij. :wink:

Amethyst

Bericht door Amethyst » zo apr 01, 2007 7:42 am

Ik vind het zo krom, al die kritiek op Sonja Bakker. Moesten we dan met z'n allen maar al die kilo's teveel mee blijven sjouwen, da's lekker gezond zeg!
Ik heb bovendien nog nooit zo gezond gegeten als de afgelopen twee weken, waarin ik nu met het dieet bezig ben. Voor de meesten die met dit dieet begonnen zijn zal dit een complete omslag zijn van ongezond eten naar gezond eten.

Groetjes,
Amethyst

karnemelk

Bericht door karnemelk » zo apr 01, 2007 3:07 pm

Soms vind ik het ontbijt of luch ook wel wat aan de magere kant. Bv. als je voor het onytbijt 2 rijstewafels mag, dan vervang ik die door 1 volk. boterham, dan heb ik een voller gevoel. Da's echt niet erg hoor :wink:

Of ik neem bij de lunch extra rauwkost of een opkikker.

Gesloten