Sonja in het AD

Een topic om alle berichten in te zetten over Sonja, die in de media verschijnen, zowel positief als negatief.

Moderators: Iet, anna_c_l

Gesloten
teigetje

Sonja in het AD

Bericht door teigetje » zo dec 10, 2006 10:42 am

En weer een negatief stukje over Sonja in het AD deze keer. Het zou gaan over plagiaat. Die Bea Pols is op een missie om in alle boekjes iets te zoeken wat ook in de boeken van Sonja Bakker staat. Sonja of haar advocaat geven er geen antwoord meer op. Dat mens blijft bezig. Nu zou ze ook al een of andere hoogleraar achter zich hebben die zegt in het AD dat de overeenkomsten niet op toeval kunnen berusten...

pffff dan had die Bea toch eerder zo'n boek uit kunnen brengen dan waren we aan t Polsen en niet aan t Bakkeren.. lijkt mij een kwestie van afgunst maar ok wie ben ik....

flowerfairy

Bericht door flowerfairy » zo dec 10, 2006 5:45 pm

Mijn idee, die boekjes pakken ze me niet meer af en ik verdedig ze met mijn leven! :twisted: :wink:

Sunshine
Berichten: 4321
Lid geworden op: do jun 01, 2006 12:35 pm
Contacteer:

Re: Sonja in het AD

Bericht door Sunshine » zo dec 10, 2006 9:34 pm

teigetje schreef:
pffff dan had die Bea toch eerder zo'n boek uit kunnen brengen dan waren we aan t Polsen en niet aan t Bakkeren.. lijkt mij een kwestie van afgunst maar ok wie ben ik....


Nou, ik Bakker liever als dat ik Pols :roll: :wink: :lol:

Ook ik verdedig mijn boeken met mijn leven. :wink:

Groetjes,
Groetjes Bianca


Afbeelding

Robfan

Bericht door Robfan » ma dec 11, 2006 8:37 am

Hoi,
Ik ben gestopt met het verdedigen....ik werd er zo moe van. Ik heb het idee dat de mensen bij wie het niet lukt, alleen maar negatief commentaar kunnen leveren. Ik denk nu gewoon: ik doe mijn ding, jij doet het jouwe. Klaar, boem uit. Ik had het gevoel dat ik inderdaad alleen maar bezig was met het verdedigen van waar ik mee bezig ben. Iedereen moet maar voor zich weten wat hij/zij doet. Ik ben erg tevreden over de manier waarop ik nu eet en met mijn gezondheid bezig ben en dat is voor mij op dit moment het belangrijkst.
Groetjes Gerry

teigetje

Bericht door teigetje » ma dec 11, 2006 2:41 pm

Juist!! Jullie slaan allemaal de spijker op z'n kop!! Ook ik verdedig mijn boekjes!! En de mensen bij wie het niet lukt moeten denk ik bij zichzelf te rade gaan of ze wel gemotiveerd zijn om af te vallen. Zelfs ik met mijn te traag werkende schildklier ben afgevallen!! Idd moet je iedereen in zijn waarde laten maar voor mij is het bakkeren TOP!!

Gebruikersavatar
knabbeltje
Berichten: 4303
Lid geworden op: za sep 23, 2006 4:42 pm
Contacteer:

Bericht door knabbeltje » ma dec 11, 2006 2:47 pm

Nou, wij komen voor Sonja op hoor. Mijn man heeft altijd snel last van kramp in zijn darmen (spastische darm) heeft sinds we bakkeren helemaal geen last. We eten gewoon allemaal heerlijk gevarieerd en lekker.
Merk wel dat er veel mensen altijd met minpuntjes komen, maar voor mij werkt het en hoe het hierna moet? Ik denk altijd met het sonjaboek binnen mijn bereik, maar met al die heerlijke recepten enzo is het toch prima te doen. En voor de variatie zal ik altijd wel een beetje de richtlijnen aanhouden, en er mijn Knabbel-draai aangeven.
groetjes,
Knabbel

Afbeelding

~Naisdo~

Bericht door ~Naisdo~ » ma dec 11, 2006 8:23 pm

ik heb het net zitten lezen, op de wc nog wel :lol: :lol:

Gesloten