Nu ruim een jaar sonja vrij

Hier kan je tips doorgeven voor mensen die op streefgewicht zijn.

Moderators: Iet, anna_c_l

Gesloten
Trotse mama

Nu ruim een jaar sonja vrij

Bericht door Trotse mama » za sep 29, 2007 6:45 am

Hoi,

Ik ben ruim een jaar 10 kilo afgevallen door Sonja's dieet en ik zit nog steeds in mijn maatje 38 en weeg nog rond de 63. Ik schommel wel heel erg en zeker als ik te weinig water drink, dat kan zo een halve kilo schelen. Voorheen schommelde ik ook nog weleens naar beneden maar nu als ik schommel dan schommel ik omhoog dus ik moet echt op blijven passen. Het blijft een strijd maar het is te doen.

Ik eet doordeweeks altijd gezond, zonder gesnoep, op sonja haar manier alleen dan wat meer wat ik hoef niet af te vallen meer. In het weekend kan ik gewoon alles weten wat ik wil, snoep enz. En dan maandag weer doordeweekse schema oppakken. Zo blijf ik op gewicht.

Voor alle dames die nog bezig zijn of op streef zijn, ga door en komt goed.

groetjes
trotse mama

fredje8

Bericht door fredje8 » ma okt 15, 2007 6:04 am

nou trotse maman, goed hoor, en al een jaar lang. Ik hoop als ik ooit mijn streefgewicht bereik dat ik dan net als jij het volhou.
Succes en ja het water drinken he, het blijft belangrijk

Gebruikersavatar
knabbeltje
Berichten: 4303
Lid geworden op: za sep 23, 2006 4:42 pm
Contacteer:

Bericht door knabbeltje » ma okt 15, 2007 8:13 am

Mij lukt dat op die manier vanaf de kerst. Heb het nu alleen een beetje uit de hand laten lopen, (2 kilo boven mijn laagste gewicht en dat vind ik teveel) dus nu weer ff de rem erop. Dan moet ik eigenlijk ook in het weekend weer even het boek volgen anders gaat het er niet af. Maar voor op gewicht te blijven is dit een ideale methode.
groetjes,
Knabbel

Afbeelding

Gebruikersavatar
Nans
Berichten: 3267
Lid geworden op: di dec 19, 2006 8:23 pm
Contacteer:

Bericht door Nans » do okt 25, 2007 6:53 pm

:D Ik heb hetzelfde ik ben nu denk ik een half jaar ofzo op gewicht en schoomel ten hoogste 2 kilo, maar meestal 1 kilo.
Ik kan heel veel eten, maar hou wel in grote lijnen sb aan.
Zeker de menu`s vinden we nog erg lekker, maar ik vind het prima gaan!
YouFeed mijn website met dieetadviezen,ook met een forum.

Gesloten