Nu na 7 weken Sonja vrij zijn

Hier kan je tips doorgeven voor mensen die op streefgewicht zijn.

Moderators: Iet, anna_c_l

Gesloten
Annette

Nu na 7 weken Sonja vrij zijn

Bericht door Annette » do aug 23, 2007 9:50 pm

Ben ik nog steeds heel blij. Ik heb 24 weken het online programma gevolgd en ben met het dieet en 3 x per week sporten 27 kilo afgevallen. Ik ben van 104 kilo naar de 77 gegaan en ben 7 weken geleden gestopt i.v.m. de vakantie en ik was een beetje Sonja moe. Dagelijks sta ik op de weegschaal totdat wij op vakantie gingen en ik de weegschaal thuis had gelaten. Ik heb genoten van de vakantie, de hapjes en de drankjes en het heerlijke eten, het eerste wat ik deed toen ik thuis kwam was op de weegschaal staanen tot mijn grote verbazing was ik maar 1 kilo aangekomen! Ik merk wel dat doordat ik 7 weken niet heb gesport alles wat slapper is geworden maar was dolblij dat dit het resultaat was. Volgende week heb ik weer een afspraak gemaakt bij de sportschool en ga ik weer beginnen (via het boek) ik moet nog 7 kilo kwijt want met de kerst gaan wij 2 weken op vakantie naar Aruba, ik heb deze vakantie voor het eerst sinds 20 jaar een bikini aangehad en voelde mij fantastisch maar die 7 kilo wil ik nog wel kwijt, ik houd jullie op de hoogte en er is echt nog een leven na Sonja Bakker, echt waar :D .

catoo

Bericht door catoo » vr aug 24, 2007 7:21 am

Goed om te horen!!! En helemaal top dat je nu in Bikini durft!!! SUPER!

#sandra

Bericht door #sandra » vr aug 24, 2007 11:10 am

respect,
heel knap van je om zoveel af te vallen,
en om in de vakantie maar 1 kilo aan te komen..
echt ik heb bewondering voor je,
ik hoop dat het mij ook zo zal vergaan...
ik woog 116 en wil rond de 75 kilo...

Annette

Bericht door Annette » di sep 25, 2007 10:36 pm

Ik ben ondertussen nog steeds op gewicht, door de weeks let ik op wat ik eet en in het weekend ga ik los, het werkt perfect en kom nog steeds niet aan.

#sandra

Bericht door #sandra » wo sep 26, 2007 12:06 pm

wat ontzettend knap van je..
echt diepe respect :lol:

Gebruikersavatar
knabbeltje
Berichten: 4303
Lid geworden op: za sep 23, 2006 4:42 pm
Contacteer:

Bericht door knabbeltje » wo sep 26, 2007 12:42 pm

Heel erg goed hoor, dat je zoveel bent afgevallen en in de vakantie nauwelijks bent aangekomen.
Ook ik kan het beamen (moet er eigenlijk nog een vakantiekilo af) maar dat als ik in het weekend gewoon gezellig mee doet en door de weeks de dagmenu's volgt (volg zelf de mannenkant - en neem soms ook nog wel wat lekkers) ik op gewicht blijf!
groetjes,
Knabbel

Afbeelding

Sid

Bericht door Sid » wo sep 26, 2007 12:52 pm

Hoi Annette,

Super van je, zoveel eraf en dat het zo blijft! Echt kicken. Ik hoop ooit zo ver te komen als jij, dit geeft echt moed.

Liefs, Sid

Gesloten