heel vervelend

Hier kan je tips doorgeven voor mensen die op streefgewicht zijn.

Moderators: Iet, anna_c_l

Gesloten
Trotse mama

heel vervelend

Bericht door Trotse mama » di apr 03, 2007 8:15 am

Hoi,

Ik slik al jaren de zelfde anticonceptie pil en ben daar dik tevreden mee, ik heb daarvoor veel verschillende geprobeerd en overal kwam ik van aan en was ik flink depri dus deze is top.
Nu kreeg ik van de week ineens te horen dat ie niet meer gemaakt wordt en ik een ander moet proberen. Lekker dan, ze hebben geen idee wat zo'n nieuw ding met me doet.

Ik ben dus erg bang om aan te komen nu, aangezien dat altijd met die andere zo geweest is. Ga me deze week dus 2x wegen. Ik ben zaterdag met nieuwe pil begonnen.

Duimen jullie, dat ik niet aan kom van die rot pil, ik ben al 6 maanden heerlijk op gewicht.

groetjes
trotse mama

Trotse mama

Bericht door Trotse mama » di apr 03, 2007 8:28 am

Gewichtstoename is bij bijna alles wel en ik wil nix in laten brengen, dat vind ik nix.

Stephanie

Bericht door Stephanie » di apr 03, 2007 9:46 am

Ik duim voor je dat je niet aankomt!
Balen dat je moet wisselen hoor.
Bij mij hadden ze laatst ook een andere meegegeven maar ben terugegaan en heb gelukkig mijn oude terug gekregen. Over die andere waren heel veel klachten op internet en ik wilde niet een risico lopen. Dus dat heb ik ze maar duidelijk verteld.

Trotse mama

Bericht door Trotse mama » zo apr 08, 2007 3:54 pm

Hoi,

Nou gelukkig was er nix te zien op de weegschaal deze zaterdag, na 1 week nieuwe pil. Nu maar hopen dat dat zo blijft en ik volgende week zaterdag ook weer opgelucht kan ademhalen.

Vandaag lekker allemaal chocolade en chips op mmmm, in het weekend kan ik altijd los gaan.

groetjes

Trotse mama

Bericht door Trotse mama » zo apr 15, 2007 7:37 am

Gelukkig 2e week ook gewicht hetzelfde!

groetjes

Karin66

Bericht door Karin66 » zo apr 15, 2007 8:24 am

Wat fijn voor je, ik hoop dat het zo blijft!!

Gesloten