Nieuwsbrief maart 2010

Alle nieuwsbrieven van Sonja

Moderators: Iet, anna_c_l

Gesloten
Gebruikersavatar
anna_c_l
Site Admin
Berichten: 1449
Lid geworden op: ma jun 19, 2006 7:40 pm
Contacteer:

Nieuwsbrief maart 2010

Bericht door anna_c_l » vr mar 19, 2010 7:21 pm

Afbeelding
TEL JE ZEGENINGEN!
De afgelopen maanden heb ik een heerlijke rustige tijd gehad. Ik heb alles op een rijtje kunnen zetten en samen met Tristan en Finn, mijn zoontjes, hebben we van ons nieuwe huis een echt thuis gemaakt. We wonen er nu met heel veel plezier. Ik heb veel gewandeld met Molly mijn hond en we hebben sinds kort ook een nieuw hondje Koeson. Heerlijk de buitenlucht opsnuiven om daarna weer verder te gaan met waar ik me zo goed bij voel, het schrijven van boeken.

Afbeelding
Kinderboek ‘De Avonturenmama’
Ik ben vorig jaar begonnen met het schrijven van een nieuw boek. Een kinderboek dit keer, De Avonturenmama. In dit voorleesboek beleven mijn zoontjes samen met hun avonturenmama allerlei spannende, leuke en lieve avonturen. Ik ben er nu volop mee bezig en word er enorm blij van. Het wordt echt een heel leuk boek met uiteraard grappige kinderrecepten. Iedereen wordt nieuwsgierig en dat doet me erg goed. De Avonturenmama wordt op 16 juni groots gelanceerd en vanaf dan ligt het kinderboek ook in de winkels.
Ik houd jullie uiteraard op de hoogte!

Afbeelding
Online afslankprogramma
Ik wil jullie graag de mogelijkheid geven mee te doen aan mijn online afslankprogramma. Samen gaan we proberen tot een goed resultaat te komen. Alle informatie kunt u vinden op mijn home site.

Wat kun je verwachten?
De weekmenu’s zijn nog gevarieerder. Ik heb gekozen voor wat minder aardappelgerechten en meer wereldse maaltijden. Er zijn veel extra’s toegevoegd zoals je persoonlijke gewichtskaart, je eigen receptenschrift en je krijgt toegang tot de uitgebreide database met maar liefst 350 SONJA-proof recepten. Daarnaast bied ik je regelmatig de mogelijkheid om met me te chatten als je een steuntje in de rug nodig hebt. Want we gaan samen voor jouw succes!

Hoe kun je je aanmelden?
Je gaat naar mijn site http://www.sonjabakker.nl en kijkt op de homepage bij Online afslankprogramma.

SOS SONJA op RTL4
Inmiddels hebben jullie misschien gehoord dat ik weer druk bezig ben met de voorbereidingen voor het televisieprogramma SOS SONJA! De oproep voor gemotiveerde kandidaten is al te zien bij RTL4. Ik ga de kandidaten net als de vorige keer vier maanden intensief begeleiden bij het bereiken van hun ideale gewicht.

Als je de vorige serie hebt gezien, weet je dat afvallen soms een echte strijd is. De kandidaten van het vorige seizoen hadden een geweldig doel zoals een huwelijk, hardloopwedstrijd maar ook iemand die door het afvallen van zijn slaapapneu af kwam. Ook dit jaar wil ik weer graag mensen helpen. Heb jij een goed doel voor ogen om gewicht te verliezen bijvoorbeeld omdat je een nieuwe baan hebt of moet je misschien geopereerd worden of wellicht heb je een reunie in het vooruitzicht waar je goed voor de dag wilt komen!? Geef je op via de site van RTL4 en vermeld daarin duidelijk je doel en wie weet ben jij die persoon die ik zoek om te begeleiden!

Meer nieuws
Binnenkort sta ik samen met met mijn zoontjes Tristan en Finn op de cover van Mamma, een maandblad voor moeders. In een uitgebreid interview vertel ik hoe het is om na de scheiding je kinderen samen op te voeden en hoe ik het co-ouderschap beleef. Ook komt er een actie met het blad Flair, waarin ik een interview geef over mijn ‘nieuwe’ leven. Ik vertel hoe ik de toekomst zie als werkende moeder. In de week van 16 april ligt deze Flair in de schappen.

Twitter
Natuurlijk houd ik ook mijn twitter bij. Elke dag probeer ik hier leuke berichtjes op te plaatsen over wat ik heb meegemaakt.

Tot slot
Ik wil jullie nogmaals bedanken voor alle lieve berichtjes, kaartjes en bloemen. Moeilijke tijden gaan ook voorbij. Zoek de stilte op en richt je aandacht op positiviteit. Vertrouw erop dat ieder gevoel een begin een midden en een einde heeft.

Lieve groetjes, Sonja
Het boek wordt op dit moment voorgelezen op een aantal basisscholen en de kinderen vinden het enig.
De cover van Sonja's kinderboek
'De Avonturenmama'.
ISBN 9789078211198

Afbeelding
Maaltijdsalade met aardappel en fetakaas
Voedingswaarde per persoon circa:
Energie: 269 kcal

voor 4 personen
Ingrediënten
500 gram vastkokende aardappelen
2 paprika’s
250 gram champignons
2 lente-uitjes
4 augurkjes
100 gram fetakaas
2 eetlepels halfvolle mayonaise
2 eetlepels magere yoghurt
1 eetlepel olijfolie
peper
bieslook naar smaak

Bereiding
Schil de aardappelen, snijd ze in plakjes en kook ze in 6-8 minuten beetgaar. Snijd ondertussen de paprika’s en champignons en bak ze kort in 1 eetlepel olijfolie op laag vuur. Snijd de lente uitjes, fetakaas en augurken. Maak een sausje van de halfvolle mayonaise, yoghurt, peper en bieslook. Giet de aardappelen af en laat ze afkoelen tot lauw. Meng tot slot alle ingrediënten door elkaar.
Afbeelding
Groetjes,
Anna

Gesloten