23 september ligt het SONJA magazine in de winkel

Alle nieuwsbrieven van Sonja

Moderators: Iet, anna_c_l

Gesloten
Gebruikersavatar
anna_c_l
Site Admin
Berichten: 1449
Lid geworden op: ma jun 19, 2006 7:40 pm
Contacteer:

23 september ligt het SONJA magazine in de winkel

Bericht door anna_c_l » di sep 16, 2008 6:24 pm

Afbeelding


’Recht op je doel af geeft de minste omwegen’

Lancering SONJA magazine!Afbeelding



Op 23 september a.s. zal het tijdschrift SONJA, voor het eerst in de schappen liggen.

Naast veel verrassende seizoensrecepten en nieuwe weekmenu’s kun je natuurlijk nog veel meer informatie vinden: Vragen aan Sonja, handige tips, de mooiste wandelingen, achtergrond verhalen en een heerlijk menu van een bekende topkok.

En wat denk je van een mooie reportage aan de keukentafel met een bekende Nederlander? Hij vertelt over zijn gezin, (on)gezonde manier van leven en zijn favoriete gerechten. Wie het is houd ik natuurlijk nog even geheim.

SONJA zal bij alle bekende verkooppunten te verkrijgen zijn.

High tea

De eerste 250 aanmeldingen voor een abonnement op SONJA nodig ik uit voor een exclusieve high tea bij mij op de redactie op zaterdag 11 oktober in De Goorn. Ik vind het leuk wanneer ik je persoonlijk mag begroeten. Wil je meer weten klik dan op: http://www.sonjabakker.nl/magazine`
Ben je een van de eerste 250 abonnees dan ontvang je vanzelf een uitnodiging.

Sonja in de media:
Vanwege de lancering van het magazine SONJA, zal ik een paar maal in de media optreden. De volgende data ben ik te zien bij:
21 september Life & Cooking 17.25 - 19.30 RTL 4
22 september Goedemorgen Nederland 7.00 - 9.00 uur Ned 1
23 september RTL Boulevard 18.30 - 19.30 RTL 4
24 september Tijd voor Max 17.35 - 18.20 Ned 2

Aanbieding online afslankprogramma

Ik kan me voorstellen dat je soms behoefte hebt aan persoonlijke begeleiding bij het afvallen. Het online afslankprogramma kan voor jou dan een uitkomst zijn. De weekmenu’s worden speciaal voor jou op maat gemaakt en daarnaast kun je altijd bellen of mailen naar de helpdesk met jouw vraag.


Speciale najaarsactie: Geef je nu op voor het online afslankprogramma en ontvang 4 weken gratis begeleiding. Bovendien ontvang je dan ook de exclusieve bewaarmap cadeau.Afbeelding

Vanaf heden is het mogelijk om ook mee te doen met het online programma wanneer je diabeet bent. Diabeten vergen een andere manier van eten dan mensen zonder diabetes. Met name de koolhydraten mogen niet teveel schommelen in de maaltijden. Ik werk samen met twee diëtisten Esther en Sharyn en zij zorgen ook voor de begeleiding in samenspraak met mij. Hierbij is het mogelijk om een goed weekmenu op maat af te stemmen.
Wil je je aanmelden voor het online programma, kijk dan op de site op http://www.sonjabakker.nl hier vind je alle informatie. Bovendien ontvangen de eerste 50 aanmeldingen een saunabon van de Veluwse Bron.

Een recept uit SONJA

Italiaanse bol met ei/krabsalade

voor 4 personen

Ingrediënten:
125 gram krabsticks
4 eetlepels magere kwark
2 eieren
5 gram verse geknipte bieslook
4 Italiaanse bollen
Peper en zout



Bereiding:
Kook de eieren hard. Laat de eieren afkoelen en pel ze. Snijd de eieren en de krabsticks klein in een kom en meng dit met de magere kwark, bieslook, en wat zout en peper. Snijd het kapje van de Italiaanse bol en hol deze uit. Vul vervolgens de Italiaanse bollen met het ei/krab mengsel. Dek weer af met het kapje van de Italiaanse bol.

Bevat per broodje circa 232 calorieën.
Afbeelding
Groetjes,
Anna

Gesloten