Nieuwsbrief februari 2008

Alle nieuwsbrieven van Sonja

Moderators: Iet, anna_c_l

Gesloten
Gebruikersavatar
anna_c_l
Site Admin
Berichten: 1449
Lid geworden op: ma jun 19, 2006 7:40 pm
Contacteer:

Nieuwsbrief februari 2008

Bericht door anna_c_l » vr feb 22, 2008 10:16 pm

Afbeelding
Voor je ligt de nieuwe nieuwsbrief. Je zult wel gemerkt hebben dat de nieuwsbrief niet elke maand uitkomt, maar alleen op het moment dat er ook echt nieuws voor is.

Met 4 boeken in het jaaroverzicht van de boeken top 100
Deze week publiceerde de CPNB de jaarlijkse boeken top 100. Wat een feest toen ik las dat ik met vier van mijn titels in de top tien sta. Welliswaar staat Harry Potter op één maar met een tweede, vijfde, zesde en negende plaats ben ik natuurlijk heel erg dankbaar. Trots dat mijn methode zoveel mensen helpt en dankbaar dat mijn boeken zoveel gelezen worden. Ik hoop dat ik dit jaar weer veel mensen tot steun kan zijn en ga iedereen zeker verrassen met nieuwe projecten in 2008!

Actie: tot en met 16 maart met korting online afslanken!
We hebben al een aantal mooie dagen achter de rug en de lentekriebels voel je al weer opkomen. Voor veel mensen werkt dat precies zo, en de weekmenu’s worden weer ter hand genomen om straks weer in de voorjaarscollectie te passen. Vaak krijgen wij via de mail een vraag om hulp omdat het toch wel moeilijk blijkt zonder de persoonlijke begeleiding. Deze kunnen wij wel geven met het online programma en daarom wil ik juist de komende weken een leuke actie houden.
Wanneer je nu mee gaat doen met het online programma betaal je geen € 95,00 maar slechts € 75,00 dit is inclusief één van mijn boeken. Heb je alle boeken al en wil je liever meedoen zonder boek dan kan dit ook dan betaal je in plaats van € 85,00 maar slechts € 65,00 voor 8 weken online. Je krijgt dan 8 weken lang een weekmenu gemaakt op jouw persoonlijke voorkeuren en eventuele wensen. Ook krijg je toegang tot het besloten gedeelte met veel extra’s, zoals een besloten forum, maar ook de mogelijkheid om met elkaar te chatten. En tweemaal per week zal ik zelf op de chat aanwezig zijn zodat je mij zelf een vraag kunt stellen. Ook kun je gerechten vinden in de uitgebreide receptendatabase, je kunt je gewichtskaart bij houden en vragen stellen op de helpdesk waarbij je snel en vakkundig antwoord krijgt.
Aarzel niet en meld je voor 16 maart 2008 aan voor het online afslanken via http://www.bereikjeidealegewicht.com/on ... lanken.php

Stagieres
Op dit moment zijn Ryanne en Willemijn werkzaam op kantoor. Zij volgen de opleiding voeding en diëtetiek aan de Hogeschool van Amsterdam. Willemijn en Ryanne maken een afstudeerscriptie en zoeken hiervoor 25 mensen die met het boek ’Gezond genieten met Sonja!’ willen afvallen en die zij hierbij mogen volgen. Voor het onderzoek is het noodzakelijk dat je twee maal naar Amsterdam komt voor een uitgebreide lichaamsanalyse, in de eerste en achtste week. Lijkt dit je leuk en zie je het als een extra stimulans geef je dan op bij Ryanne@sonjabakker.nl
In je mail vermeld je dan je naam, adres, leeftijd, gebruik van eventuele medicijnen en je huidige gewicht. Wanneer je wordt uitgekozen dan nemen wij contact met je op.

Recept Tagliatelle met pijnboompittensaus


AfbeeldingVoor 4 personen

Ingrediënten:
240 gram tagliatelle
50 gram pijnboompitten
4 bosuitjes
50 gram geraspte 30+ kaas
2 teentjes knoflook
125 gram demi crème fraiche
125 ml bouillon
2 eetlepels olijfolie
zakje Rucola sla
zeezout
vers gemalen peper





Bereiding:
Kook de tagliatelle in een grote pan met water al dente. verwarm een eetlepel olijfolie in een koekenpan en rooster onder voortdurend omscheppen de pijnboompitten bruin. Haal de pitten uit de pan en laat deze afkoelen. Bak vervolgens in een eetlepel olijfolie de fijngesneden bosuitjes en de uitgeperste knoflook, voeg na 2 minuten de demi crème fraiche toe. Laat dit even meebakken en breng het vervolgens op smaak met vers gemalen peper een een beetje zeezout. Voeg dan de 125 ml boullion toe. Giet de tagliatelle af en meng dit door het demi crème fraiche mengsel. Schep als laatste de Rucola en de pijnboompitjes er doorheen en bestrooi met een beetje geraspte 30+ kaas. Meteen opdienen.

Circa 440 kcal. per portie

Wist je dat:
Ik elke maand een dubbele pagina in de ’Lekker leven’ van Super de Boer schrijf?
Hierin komen veel uiteenlopende zaken aanbod zoals deze maand en de komende twee maanden vergelijkingen. Kijk in de ’lekker leven’ uitgave of op de website van Super de Boer voor de uitgebreide tekst hierbij.

een zak chips staat gelijk aan 58 rijstwafels
één milkshake staat gelijk aan 5 smoothie’s
één broodje shoarma staat gelijk aan 3 tosti’s
Veel succes groetjes van Sonja

Gesloten