Nieuwsbrief Kerstdagen

Alle nieuwsbrieven van Sonja

Moderators: Iet, anna_c_l

Gesloten
Gebruikersavatar
Iet
Site Admin
Berichten: 179
Lid geworden op: ma jun 19, 2006 7:23 pm
Contacteer:

Nieuwsbrief Kerstdagen

Bericht door Iet » do dec 14, 2006 8:33 am

De feestdagen
De laatste dagen zie ik om me heen steeds meer kerstbomen en kerstverlichting.
Wat is de decembermaand toch een gezellige tijd! Het kerstdiner is altijd leuk om naar uit te kijken.
Of je kerst nu viert met vrienden, familie, partner of je gezin: het is leuk om er een sfeervol geheel van te maken.


Het bedenken van het kerstdiner is voor sommigen nogal lastig.
Dáárom heb ik voor het tijdschrift Santé exclusief een kerstdiner gemaakt.
Je kunt zelf kiezen hoeveel (3, 4 of 5) gangen je gaat maken. Het kerstdiner is ’Sonja Proof’, dus light én niet te ingewikkeld.
Ook geef ik tips voor de feestdagen en staat er een groot interview met mij in.

Afbeelding

Website
Mijn nieuwe website is twee weken geleden online gegaan en ik zie vele leuke reacties in het gastenboek verschijnen.
Het is gebleken dat jullie behoefte hebben aan een forum: nou deze gaat er komen!
Binnenkort kunnen jullie dus via sonjabakker.nl met elkaar praten over de methode, ervaringen uitwisselen en vorderingen met elkaar delen. Houdt mijn site dus goed in de gaten!

Afbeelding

Bereik én behoud je ideale gewicht is binnengekomen op nummer 1!
We zijn helemaal in onze nopjes, want mijn nieuwste boek is binnengekomen op nummer 1!
Het gebakje om het te vieren heb ik inmiddels op en kijk terug op een lange periode van hard werken.
Maar… het resultaat mag er zijn.
Ik wil iedereen bedanken voor de positieve reacties op mijn nieuwe boek, dit doet mij zeer goed.


Heel veel succes en ik wens jullie fijne kerstdagen toe.
Groetjes, Sonja

Gesloten