nieuwsbrief mei

Alle nieuwsbrieven van Sonja

Moderators: Iet, anna_c_l

Gesloten
Gebruikersavatar
Forumadmin
Site Admin
Berichten: 80
Lid geworden op: vr feb 17, 2006 12:25 pm

nieuwsbrief mei

Bericht door Forumadmin » do aug 10, 2006 8:52 am

’Negeer je dromen niet: ze kunnen je de grootste inspiratie bieden’



Op 1!

Een jaar geleden had ik niet durven dromen dat ik ooit bestsellerschrijfster zou zijn en nu... Vorige week kwam het fantastische nieuws binnen dat ‘Bereik je ideale gewicht!’ Dan Browns ‘De Delta Deceptie’ van de troon heeft gestoten in de Bestseller 60 (een lijst gebaseerd op de verkoopcijfers van zo’n 600 boekhandels in Nederland). Ruim 150.000 boeken gingen er inmiddels over de toonbank. Om het te vieren ben ik maar eens met gebakjes rondgegaan!



In de winkel: mijn nieuwe boek

Op 15 mei ligt ‘Bereik je ideale gewicht voor kinderen én tieners’ in de winkel.

(ISBN 90-78211-03-2) Ook in dit boek natuurlijk weekmenu’s, recepten, praktijkverhalen en een heleboel tips voor kinderen van 3 tot 18 jaar.



Sonja op tv: Lijn 4

Vrijdag 19 mei kun je mij van 10.00-12.00 uur weer live in actie zien bij het tv-programma ‘Lijn 4’ op RTL4. Ik vertel daar over mijn nieuwe boek en geef tips.



Online aanbieding

Van 8 mei tot en met 27 mei krijgt men 10 procent korting op het online afslankprogramma. In plaats van 95 euro betaal je 85,50 euro inclusief het boek. Vermeld dat het gaat om de speciale nieuwsbriefaanbieding. Het online programma is ideaal voor mensen die niet zoveel lusten of een onregelmatige baan hebben. Surf naar http://www.sonjabakker.nl en neem eens een kijkje bij online afslanken.



Strijd tegen kanker

Gezond eten levert je niet alleen een mooi figuur op, maar kan er ook aan bijdragen dat je langer blijft leven. Onderzoek door Het Wereld Kanker Onderzoek Fonds (WCRF NL) heeft aangetoond dat de kans op kanker met 30 tot 40 procent kan worden verkleind door gezond te eten en te leven. Van 15 t/m 20 mei is het KankerPreventieweek 2006 en vanwege mijn vernieuwende aanpak van overgewicht en gezonde voeding ben ik ambassadrice van deze week. Kijk voor meer informatie op http://www.wcrf-nl.org.



Mmm… moederdag!

Alle moeders van Nederland mogen zich lekker in de watten laten leggen op zondag 14 mei. Wil je je moeder extra in het zonnetje zetten, maar haar niet opzadelen met extra kilo’s, laat de taarten en bonbons dan liever achterwege. Er zijn nog zo veel andere manieren waarop je je moeder kunt laten merken dat zij de liefste is: bijvoorbeeld met een mooie foto van alle (klein)kinderen op schildersdoek gedrukt, een boekje met (zelfgeschreven) gedichten, een grote bos rozen, een zelfgebrande cd met liedjes die voor jou en je moeder speciaal zijn, haar lievelingsfilm op dvd… Laat je creativiteit de vrije loop.

En voor alle moeders die wél verwend worden met allerlei lekkers: lees onderstaand verhaal uit mijn praktijk en… geniet…



Een bord vol liefde

Saskia (34) volgt mijn online dieetprogramma. Ze gaat heel goed, in zes weken tijd is ze ruim zeven kilo kwijtgeraakt, schrijft ze me in een e-mail. Maar hoe moet dat nou met moederdag? vraagt ze zich af. “Mijn twee jongens – 4 en 7 jaar – gaan zeker weten een ontbijt op bed maken. Vorig jaar verwenden ze me met vette pannenkoeken met room en aardbeien en beschuitjes dik besmeerd met boter en een laag hagelslag waar je u tegen zegt. Ze waren zó trots en bleven maar zeggen: ‘Lekker hè, mama! Alles opeten hoor, mama!’,Toén was dat geen enkel probleem hoor, maar wat doe ik dit jaar als ze weer met zo’n bord vol calorieën aan komen zetten?” Daar hoef ik niet lang over na te denken. “Beste Saskia, allereerst: Noteer in je agenda op maandag 15 mei: Dagje Streng! ;-) En vervolgens: Alles opeten wat je jongens voor je gemaakt hebben. Laat je verrassen en geniet van de trotse koppies van je kinderen. Geen schuldgevoel, bedenk je bij elke hap dat dit een bord vol liefde is!”

Gesloten